Foteliki samochodowe z grupy 0+/I/II/III

 ceny na 40 modele

0+/I/II/III (0 – 36 kg)

— najbardziej wszechstronna odmiana — modele z tej kategorii odpowiadają wszystkim głównym grupom wagowym, które są powszechnie stosowane w fotelikach samochodowych. Mówiąc prościej, taki produkt może być używany od pierwszych miesięcy życia do 12 lat — czyli przez cały okres, w którym dziecko na ogół potrzebuje osobnego fotelika jako takiego. W tym celu projekt zapewnia szerokie możliwości dostosowania rozmiaru, a także oczywiście dwie opcje montażu — tyłem do kierunku jazdy, dla dzieci poniżej pierwszego roku życia, i przodem, dla dzieci starszych (aby uzyskać więcej szczegółów, patrz „Kierunek montażu”).

Należy pamiętać, że wadą wszechstronności jest albo zwiększony koszt, albo nieco mniejsza niezawodność niż w podobnych modelach z mniejszą liczbą kategorii wiekowych.
0+/I/II/III (0 – 36 kg)
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Grow
Kinder Kraft i-Grow
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Grow
Fotelik samochodowy Lionelo Bastiaan
Lionelo Bastiaan
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 489 do 1 000 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Bastiaan
Fotelik samochodowy Graco Slimfit
Graco Slimfit
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 787 do 899 zł
Porównaj ceny i kup Graco Slimfit
Fotelik samochodowy Silver Cross Motion All Size 360
Silver Cross Motion All Size 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Silver Cross Motion All Size 360
Fotelik samochodowy Lorelli Nebula Isofix
Lorelli Nebula Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lorelli Nebula Isofix
Fotelik samochodowy Lionelo Braam
Lionelo Braam
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Cena od 754 do 1 200 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Braam
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Xpedition
Kinder Kraft Xpedition
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 599 do 1 052 zł
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Xpedition
Fotelik samochodowy EasyGo Convert
EasyGo Convert
Grupa:0 (0 – 10 kg), 0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy, bokiem do kierunku jazdy
Porównaj ceny i kup EasyGo Convert
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Myway
Kinder Kraft Myway
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 599 do 1 049 zł
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Myway
Fotelik samochodowy Momi Tordi
Momi Tordi
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Momi Tordi
Fotelik samochodowy Kinder Kraft I-360 i-Size
Kinder Kraft I-360 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft I-360 i-Size
Fotelik samochodowy Caretero Arro
Caretero Arro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Arro
Fotelik samochodowy Caretero Mundo
Caretero Mundo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Mundo
Fotelik samochodowy Joie Every Stage
Joie Every Stage
0
0
0
2
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
bez ISOFIXISOFIX
Kolor:
Cena od 749 do 1 615 zł
Porównaj ceny i kup Joie Every Stage
Fotelik samochodowy Foppapedretti FP360 i-Size
Foppapedretti FP360 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Foppapedretti FP360 i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti Clock i-Size
Foppapedretti Clock i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Clock i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti Iturn i-Size
Foppapedretti Iturn i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Cena od 873 do 1 240 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Iturn i-Size
Fotelik samochodowy Sesttino Secure Pro
Sesttino Secure Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Sesttino Secure Pro
Fotelik samochodowy Foppapedretti Iturn DuoFix
Foppapedretti Iturn DuoFix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Cena od 765 do 1 347 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Iturn DuoFix
Fotelik samochodowy BeSafe Stretch B
BeSafe Stretch B
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem, noga podpierająca
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup BeSafe Stretch B
Fotelik samochodowy Lionelo Aart
Lionelo Aart
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Lionelo Aart
Fotelik samochodowy Bebe Confort Evolvefix
Bebe Confort Evolvefix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Cena od 775 do 1 419 zł
Porównaj ceny i kup Bebe Confort Evolvefix
Fotelik samochodowy Graco Slimfit LX
Graco Slimfit LX
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:LATCH, mocowanie pasem
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 857 do 971 zł
Porównaj ceny i kup Graco Slimfit LX
Fotelik samochodowy Sesttino Hexagon Pro I-Size
Sesttino Hexagon Pro I-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Sesttino Hexagon Pro I-Size
pokaż kolejne 16 produktów
Strony:
1 2
Wyczyść parametry