Foteliki samochodowe z grupy 0+

 ceny na 65 modele

0+ (0 – 13 kg)

— grupa wagowa przeznaczona dla najmłodszych dzieci. Wcześniej tę rolę pełniła kategoria „0”, z maksymalnym limitem 10 kg, jednak teraz takie foteliki zostały prawie całkowicie zastąpione rozszerzoną kategorią 0+.

Pod względem wieku foteliki samochodowe „0+” odpowiadają kategorii „1 – 12 miesięcy”. Zwracamy również uwagę, że wszystkie takie produkty są montowane przodem do kierunku jazdy. Ta pozycja jest uważana za najbardziej bezpieczną dla niemowląt; patrz „Kierunek montażu”, aby uzyskać szczegółowe informacje.
0+ (0 – 13 kg, nosidełko)
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Cybex Cloud Z i-Size
Cybex Cloud Z i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:daszek, ocieplacz na nogi
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 749 do 1 583 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud Z i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Cloud T i-Size
Cybex Cloud T i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 1 087 do 1 217 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud T i-Size
Fotelik samochodowy Peg Perego Primo Viaggio SL
Peg Perego Primo Viaggio SL
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Peg Perego Primo Viaggio SL
Fotelik samochodowy RECARO Privia Evo
RECARO Privia Evo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup RECARO Privia Evo
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Care
Kinder Kraft i-Care
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Care
Fotelik samochodowy Chicco Kory Plus i-Size
Chicco Kory Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 795 do 905 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Kory Plus i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Plus
Maxi-Cosi Pebble Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Plus
Fotelik samochodowy RECARO Avan
RECARO Avan
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 778 do 1 296 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Avan
Fotelik samochodowy Cybex Aton 5
Cybex Aton 5
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 202 do 609 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Aton 5
Fotelik samochodowy Cybex Aton
Cybex Aton
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Cybex Aton
Fotelik samochodowy Joie i-Snug 2
Joie i-Snug 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Snug 2
Fotelik samochodowy ABC Design Tulip
ABC Design Tulip
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup ABC Design Tulip
Fotelik samochodowy Joie i-Level
Joie i-Level
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Joie i-Level
Fotelik samochodowy Lorelli Lifesaver
Lorelli Lifesaver
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 322 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Lifesaver
Fotelik samochodowy Avionaut Kite
Avionaut Kite
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Avionaut Kite
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Go
BeSafe iZi Go
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 952 do 1 126 zł
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Go
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Cabrio Fix
Maxi-Cosi Cabrio Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Cabrio Fix
Fotelik samochodowy Lionelo Astrid
Lionelo Astrid
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Lionelo Astrid
Fotelik samochodowy Cybex Aton S2 i-Size
Cybex Aton S2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Aton S2 i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Aton B2 i-Size
Cybex Aton B2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Aton B2 i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble 360
Maxi-Cosi Pebble 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 657 do 1 304 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble 360
Fotelik samochodowy VidaXL Baby Car Seat
VidaXL Baby Car Seat
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:daszek
Porównaj ceny i kup VidaXL Baby Car Seat
Fotelik samochodowy Cybex Aton M i-Size
Cybex Aton M i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Aton M i-Size