Foteliki samochodowe montowane tyłem do kierunku jazdy

 ceny na 194 modele

Montaż tyłem do kierunku jazdy

— montaż fotelika tyłem do kierunku jazdy, aby siedzące dziecko patrzyło do tyłu.

Takie ustawienie na pierwszy rzut oka nie jest zbyt wygodne dla rodziców: trudno im widzieć dziecko, zwłaszcza z przednich siedzeń. Podkreślamy jednak: najmniejsze dzieci w pierwszych miesiącach życia można przewozić tylko w ten sposób. Faktem jest, że u takich dzieci kręgosłup, w tym odcinek szyjny, nadal nie jest wystarczająco uformowany; jeśli dziecko siedzi przodem do kierunku jazdy, to podczas gwałtownego hamowania (a tym bardziej kolizji) jego głowa może mocno szarpnąć do przodu, co jest obarczone poważnymi obrażeniami. Jeżeli fotel jest zamontowany tyłem do kierunku ruchu, to w takiej sytuacji oparcie fotela zapewni niezawodne podparcie głowy.

W związku z tym, mocowanie tyłem do kierunku jazdy jest standardową opcją dla grupy wagowej 0+ (grupa wiekowa 1 – 12 miesięcy) i może być również uwzględnione w modelach grupy I (od 8 miesięcy do 4 lat). Mówiąc o konkretnym wieku, zauważamy, że zaleca się przewóz dzieci tyłem do kierunku jazdy przez co najmniej rok, a najlepiej do półtora lub nawet dwóch lat.
tyłem do kierunku jazdy
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe i-Size
Britax Romer Baby-Safe i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix
Britax Romer Dualfix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix
Fotelik samochodowy Cybex Cloud Z i-Size
Cybex Cloud Z i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:daszek, ocieplacz na nogi
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 877 do 1 583 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud Z i-Size
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Grow
Kinder Kraft i-Grow
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Grow
Fotelik samochodowy Cybex Cloud T i-Size
Cybex Cloud T i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 1 087 do 1 217 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud T i-Size
Fotelik samochodowy Caretero Combo
Caretero Combo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Caretero Combo
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Citi SPS
Maxi-Cosi Citi SPS
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Citi SPS
Fotelik samochodowy Chicco Seat3Fit i-Size Air
Chicco Seat3Fit i-Size Air
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Porównaj ceny i kup Chicco Seat3Fit i-Size Air
Fotelik samochodowy Peg Perego Primo Viaggio SL
Peg Perego Primo Viaggio SL
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Peg Perego Primo Viaggio SL
Fotelik samochodowy Joie I-Spin 360
Joie I-Spin 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie I-Spin 360
Fotelik samochodowy RECARO Privia Evo
RECARO Privia Evo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup RECARO Privia Evo
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Care
Kinder Kraft i-Care
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Care
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Mica
Maxi-Cosi Mica
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Mica
Fotelik samochodowy Chicco Kory Plus i-Size
Chicco Kory Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 905 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Kory Plus i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Bastiaan
Lionelo Bastiaan
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 489 do 1 000 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Bastiaan
Fotelik samochodowy Graco Slimfit
Graco Slimfit
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 787 do 899 zł
Porównaj ceny i kup Graco Slimfit
Fotelik samochodowy Silver Cross Motion All Size 360
Silver Cross Motion All Size 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Silver Cross Motion All Size 360
Fotelik samochodowy RECARO Avan
RECARO Avan
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 778 do 1 296 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Avan
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Fotelik samochodowy Avionaut Aerofix
Avionaut Aerofix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Avionaut Aerofix
Fotelik samochodowy Chicco Seat2Fit Air i-Size
Chicco Seat2Fit Air i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 999 do 1 407 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Seat2Fit Air i-Size
Fotelik samochodowy Lorelli Nebula Isofix
Lorelli Nebula Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lorelli Nebula Isofix
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix M i-Size
Britax Romer Dualfix M i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix M i-Size
pokaż kolejne 24 produkty
Strony:
1 2 3 4 5 ... 9
Wyczyść parametry