Cosatto Zoomi
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Cosatto Zoomi
Fotelik samochodowy Cosatto Sumo
Cosatto Sumo
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 1 150 zł
Porównaj ceny i kup Cosatto Sumo
Fotelik samochodowy Cosatto Port
Cosatto Port
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Cosatto Port
Fotelik samochodowy Cosatto Ninja
Cosatto Ninja
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 251 zł
Porównaj ceny i kup Cosatto Ninja
Fotelik samochodowy Cosatto Moova 2
Cosatto Moova 2
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cosatto Moova 2
Fotelik samochodowy Cosatto Judo
Cosatto Judo
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 923 do 1 001 zł
Porównaj ceny i kup Cosatto Judo
Fotelik samochodowy Cosatto Come and Go i-Rotate i-Size
Cosatto Come and Go i-Rotate i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cosatto Come and Go i-Rotate i-Size
Fotelik samochodowy Cosatto All in All Rotate
Cosatto All in All Rotate
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether, noga podpierająca
Cena od 761 do 1 948 zł
Porównaj ceny i kup Cosatto All in All Rotate
Fotelik samochodowy Cosatto All in All
Cosatto All in All
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Cosatto All in All
Przedłużona strona tylna – wszystko w sumie + jest wydłużony tył skierowany do przodu (erf). W sumie + tryb erf nadaje się do 18 kg (ok. 4 lata) Nadaje się na wszystkie etapy – łącznie + oznacza, że nie musisz brać pod uwagę żadnego innego fotelika samochodowego podczas podróży fotelika samochodowego dziecka. W sumie + przenosi je aż do 36 kg (ok. 12 lat) Wielofunkcyjny – wszystko + pasuje do większości samochodów, niezależnie od tego, czy mają punkty isofix czy nie. isofit jest dostępny dla grupy 2 i 3 (15 - 36 kg) Dodatkowe bezpieczeństwo – w sumie + jest wyposażony w wysuwany system ochrony przed uderzeniami bocznymi i ekskluzywny 5-punktowy cosatto oraz system zapobiegający ucieczce. P…
Wydłużony tyłem – wszystkie obracane są ISOFIX od 0+ i mają wydłużone tyłem (ERF). Wszystko w każdym trybie obrotowym ERF nadaje się do 18 kg (ok. 4 lata) Łatwy dostęp do obrotu – wszystkie obroty można obracać do kierunku boku, co zapewnia łatwy dostęp z drzwi samochodu za pomocą jednego przycisku. Koniec z pochylaniem się podczas podnoszenia dziecka lub podnoszenia uprzęży Wielofunkcyjny – nadaje się do wielu różnych samochodów, niezależnie od tego, czy mają punkty mocowania ISOFIX czy nie. Do tyłu do 18 kg (ok. 4 lata) i skierowane do przodu do 36 kg (ok. 12 lat) Dodatkowe bezpieczeństwo – dzięki ekskluzywnemu 5-punktowemu systemowi zapobiegającemu ucieczce i regulowanemu systemowi ochr…
Uniwersalne siedzisko samochodowe we wszystkich etapach - odpowiednie od urodzenia do około 12 lat (40-150 cm) Łatwy dostęp obrót o 360° – wszystko w całości można obracać o 360°, co zapewnia łatwy dostęp do drzwi samochodu za pomocą jednego przycisku. Koniec z pochylaniem się podczas podnoszenia dziecka lub podnoszenia uprzęży. Dodatkowe bezpieczeństwo – dzięki opatentowanemu 5-punktowemu systemowi Anti-Escape firmy Cosatto i systemowi ochrony przed uderzeniem bocznym oraz jeszcze większej wyściółce, wszystko w całości zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo w samochodzie. Rozszerzona tylna strona – wszystko w każdym obrocie to ISOFIX od 0+ i zawiera rozszerzone tylne licowanie (ERF). Wszystko …
[...]
Od urodzenia do tyłu (40 cm) do 15 miesięcy (87 cm) Odpowiedni pasek i ISOFIX z automatyczną regulacją 5-punktową uprzężą bezpieczeństwa Wzmocniona konstrukcja z mocną powłoką ochronną i zbudowana z wysokowydajnego materiału pochłaniającego energię dla maksymalnej ochrony UPF 100+ składany, wydłużony daszek i wyjmowana wkładka do prania w pralce 3-pozycyjny wychylenie przenosi nowsze dziecko z pozycji leżącej do pozycji leżącej, która pozwala na więcej miejsca dla rosnących nóg dziecka
Wyczyść parametry
Modele