Foteliki samochodowe dla dzieci Avionaut

 ceny na 20 modele
Avionaut
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Avionaut Aerofix
Avionaut Aerofix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Avionaut Aerofix
Fotelik samochodowy Avionaut Pixel Pro
Avionaut Pixel Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Avionaut Pixel Pro
Fotelik samochodowy Avionaut Max Space Isofix
Avionaut Max Space Isofix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Avionaut Max Space Isofix
Fotelik samochodowy Avionaut Jet
Avionaut Jet
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Avionaut Jet
Fotelik samochodowy Avionaut Cosmo
Avionaut Cosmo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
bez ISOFIXISOFIX
Cena od 679 zł
Porównaj ceny i kup Avionaut Cosmo
Fotelik samochodowy Avionaut AerofIx RWF Isofix
Avionaut AerofIx RWF Isofix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Avionaut AerofIx RWF Isofix
Fotelik samochodowy Avionaut Aerofix 2.0
Avionaut Aerofix 2.0
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Avionaut Aerofix 2.0
Bezpieczeństwo: - norma i-Size, testowany w europejskich ośrodkach Komfort dziecka: - skorupa wykonana ze styropianu i kompozytu ultralekkiej pianki EPP - sy...
1 190 zł
Empik

Złóż skargę
Kup!
Empik
Avionaut Cosmo - fotelik samochodowy i-Size ~0-13kg, zestaw z bazą isofix IQ Kolor/wzór: Black Avionaut Cosmo to fotelik samochodowy przeznaczony dla najmłod...
1 458 zł
Empik

Złóż skargę
Kup!
Empik
Avionaut Cosmo - fotelik samochodowy i-Size ~0-13kg, zestaw z bazą isofix IQ Kolor/wzór: Grey Avionaut Cosmo to fotelik samochodowy przeznaczony dla najmłods...
1 458 zł
Empik

Złóż skargę
Kup!
Empik
Avionaut Pixel Pro - ultralekki fotelik samochodowy i-Size 0-13 kg Kolor/wzór: Pro 01 Grey Pixel Pro wyróżnia się od swojego poprzednika tym, że posiada jesz...
1 371 zł
Empik

Złóż skargę
Kup!