Foteliki samochodowe z Top Tether

 ceny na 56 modele

Top Tether (pas kotwiczący)

— dodatkowy pas zwiększający niezawodność mocowania, stosowany w fotelikach z systemami Isofix i Latch (patrz niżej). Jeden koniec takiego pasa mocowany jest do górnej części oparcia, drugi — do specjalnego karabińczyka montowanego w podłodze samochodu za siedzeniem lub w bagażniku. Dzięki temu mocowaniu zmniejsza się prawdopodobieństwo, że podczas gwałtownego hamowania lub zderzenia czołowego fotelik uderzy o przednie siedzenie, i zwiększa się ogólne bezpieczeństwo małego pasażera.
Top Tether (pas kotwiczący)
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Cybex Pallas G i-Size
Cybex Pallas G i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Cena od 977 do 1 279 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Pallas G i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Advansafix i-Size
Britax Romer Advansafix i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Advansafix i-Size
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Grow
Kinder Kraft i-Grow
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Grow
Fotelik samochodowy Caretero Volante Fix
Caretero Volante Fix
0
0
0
1
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Volante Fix
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Oneto 3
Kinder Kraft Oneto 3
0
1
0
0
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Oneto 3
Fotelik samochodowy Caretero Arro
Caretero Arro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Arro
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Safety Fix 2 i-Size
Kinder Kraft Safety Fix 2 i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Safety Fix 2 i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Trifix 2 i-Size
Britax Romer Trifix 2 i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Britax Romer Trifix 2 i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Sander
Lionelo Sander
0
0
0
1
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lionelo Sander
Fotelik samochodowy Lionelo Bastiaan
Lionelo Bastiaan
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 489 do 1 000 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Bastiaan
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Xpedition
Kinder Kraft Xpedition
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 581 do 1 046 zł
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Xpedition
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Titan Plus
Maxi-Cosi Titan Plus
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 900 do 1 339 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Titan Plus
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Titan
Maxi-Cosi Titan
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 769 do 1 195 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Titan
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi AxissFix
Maxi-Cosi AxissFix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Cena od 933 do 1 304 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi AxissFix
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Myway
Kinder Kraft Myway
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 599 do 1 049 zł
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Myway
Fotelik samochodowy Momi Tordi
Momi Tordi
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Momi Tordi
Fotelik samochodowy Lorelli Nebula Isofix
Lorelli Nebula Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lorelli Nebula Isofix
Fotelik samochodowy Sparco F1000-KI Isofix
Sparco F1000-KI Isofix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Sparco F1000-KI Isofix
Fotelik samochodowy Chicco Seat Up 012
Chicco Seat Up 012
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 1 506 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Seat Up 012
Fotelik samochodowy Caretero Mundo
Caretero Mundo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Mundo
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Titan Pro 2 i-Size
Maxi-Cosi Titan Pro 2 i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Titan Pro 2 i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti Pitstop i-Size
Foppapedretti Pitstop i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 922 do 1 025 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Pitstop i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti Clock i-Size
Foppapedretti Clock i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Clock i-Size
Fotelik samochodowy Sesttino Oktagon
Sesttino Oktagon
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, funkcja spania
Porównaj ceny i kup Sesttino Oktagon
pokaż kolejne 24 produkty
Strony:
1 2 3