Pl  |  Укр
Polska
Katalog   /   Zabawki i akcesoria dla dzieci   /   Spacery i pokoik dziecięcy   /  Foteliki samochodowe dla dzieci

Foteliki samochodowe dla dzieci

 ceny na 409 modele
Wyświetl
Fotelik samochodowy Britax Romer Kid II
Britax Romer Kid II
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:dobry (1,6 - 2,5)
Kolor:
Cena od 474 do 476 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer Kid II
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy RECARO Monza Nova IS
RECARO Monza Nova IS
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:dobry (1,6 - 2,5)
Cena od 1 732 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Monza Nova IS
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Cybex Pallas G i-Size
Cybex Pallas G i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
[...]
Cena od 1 189 do 1 199 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Pallas G i-Size
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Britax Romer King II
Britax Romer King II
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:dostateczny (2,6 - 3,5)
Cena od 729 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer King II
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix 2 R
Britax Romer Dualfix 2 R
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:dobry (1,6 - 2,5)
Kolor:
Cena od 1 225 do 1 699 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix 2 R
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Caretero Twisty
Caretero Twisty
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
[...]
Cena od 706 do 837 zł
Porównaj ceny i kup Caretero Twisty
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Tobi
Maxi-Cosi Tobi
Grupa:I (9 – 18 kg)
[...]
Cena od 605 do 749 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Tobi
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Chicco Oasys 2/3 FixPlus Evo
Chicco Oasys 2/3 FixPlus Evo
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 1 677 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Oasys 2/3 FixPlus Evo
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lionelo Noa Plus
Lionelo Noa Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 195 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Noa Plus
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Falcon
Lorelli Falcon
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 389 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Falcon
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Britax Romer Evolva 123 SL SICT
Britax Romer Evolva 123 SL SICT
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 730 do 1 079 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer Evolva 123 SL SICT
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Goodbaby Everna Fix
Goodbaby Everna Fix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 899 do 1 090 zł
Porównaj ceny i kup Goodbaby Everna Fix
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lionelo Braam
Lionelo Braam
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Cena od 808 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Braam
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Chicco Unico Plus Air
Chicco Unico Plus Air
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 1 109 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Unico Plus Air
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Travel Luxe Isofix
Lorelli Travel Luxe Isofix
Grupa:III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Wyposażenie:tapicerka
Kolor:
Cena od 244 do 251 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Travel Luxe Isofix
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Cybex Sirona M2 i-Size
Cybex Sirona M2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
[...]
Cena od 899 do 1 939 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona M2 i-Size
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lionelo Sander
Lionelo Sander
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
[...]
Cena od 369 do 709 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Sander
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lionelo Nico
Lionelo Nico
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Kolor:
Cena od 226 do 388 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Nico
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Lyra Isofix
Lorelli Lyra Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 559 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Lyra Isofix
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Caretero Leo
Caretero Leo
Grupa:III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Wyposażenie:tapicerka
Kolor:
Cena od 115 zł
Porównaj ceny i kup Caretero Leo
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Britax Romer KidFix SL SICT
Britax Romer KidFix SL SICT
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:dobry (1,6 - 2,5)
Cena od 454 do 589 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer KidFix SL SICT
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Britax Romer KidFix2 R
Britax Romer KidFix2 R
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 759 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer KidFix2 R
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lionelo Hugo Isofix
Lionelo Hugo Isofix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 329 do 466 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Hugo Isofix
sklep oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Aviator SPS Isofix
Lorelli Aviator SPS Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 619 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Aviator SPS Isofix
sklep oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.

Kup foteliki samochodowe dla dzieci

Pokazano 24 z 409 produktów
pokaż kolejne 24 produkty
Strony:
1 2 3 4 5 ... 18
Filtry według parametrów

Cena
oddo zł
Marki
Kolor wykończenia
Grupa wagowa
Mocowanie
Kierunek montażu
Funkcje
Wyposażenie
Rodzaj pasów
Materiał
Wyniki testów bezpieczeństwa ADAC
Katalog fotelików samochodowych 2022 - nowości, hity sprzedaży, kupić foteliki samochodowe dla dzieci.