Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Cybex Sirona S2 i-Size
Cybex Sirona S2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona S2 i-Size
Fotelik samochodowy RECARO Privia Evo
RECARO Privia Evo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup RECARO Privia Evo
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Fotelik samochodowy Lorelli Nebula Isofix
Lorelli Nebula Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lorelli Nebula Isofix
Fotelik samochodowy Lorelli Lifesaver
Lorelli Lifesaver
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 326 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Lifesaver
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Junior Fix
Kinder Kraft Junior Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Junior Fix
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Care
Kinder Kraft i-Care
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Care
Fotelik samochodowy Cybex Sirona
Cybex Sirona
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona
Fotelik samochodowy Silver Cross Motion All Size 360
Silver Cross Motion All Size 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Silver Cross Motion All Size 360
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Morion i-Size
Maxi-Cosi Morion i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Morion i-Size
Fotelik samochodowy Chicco Kory Plus i-Size
Chicco Kory Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 758 do 905 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Kory Plus i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer KidFix2 S
Britax Romer KidFix2 S
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 812 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer KidFix2 S
Fotelik samochodowy Joie i-Spin XL
Joie i-Spin XL
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Joie i-Spin XL
Fotelik samochodowy Cybex Aton
Cybex Aton
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Cybex Aton
Fotelik samochodowy Caretero Arro
Caretero Arro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Arro
Fotelik samochodowy RECARO Zero 1 Elite i-Size
RECARO Zero 1 Elite i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup RECARO Zero 1 Elite i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Tobi
Maxi-Cosi Tobi
Grupa:I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 739 do 811 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Tobi
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Spark
Kinder Kraft Spark
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Spark
Fotelik samochodowy Cybex Solution T i-Fix
Cybex Solution T i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 956 do 1 087 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Solution T i-Fix
Fotelik samochodowy Chicco Seat2Fit Air i-Size
Chicco Seat2Fit Air i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 1 249 do 1 399 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Seat2Fit Air i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Sander
Lionelo Sander
0
0
0
1
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lionelo Sander
Fotelik samochodowy Heyner SafeUp Fix XL
Heyner SafeUp Fix XL
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 355 zł
Porównaj ceny i kup Heyner SafeUp Fix XL
Fotelik samochodowy Peg Perego Primo Viaggio SL
Peg Perego Primo Viaggio SL
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Peg Perego Primo Viaggio SL
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl 360
Maxi-Cosi Pearl 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl 360