Foteliki samochodowe z ocieplaczem na nogi

 ceny na 10 modele

Ocieplacz na nogi

— pokrowiec osłaniający nóżki i dolną część ciała dziecka. Nadaje się do fotelików grupy wiekowej 0.
ocieplacz na nogi
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Cybex Cloud Z i-Size
Cybex Cloud Z i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:daszek, ocieplacz na nogi
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 877 do 1 583 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud Z i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Cloud T i-Size
Cybex Cloud T i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 1 087 do 1 217 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud T i-Size
Fotelik samochodowy Lorelli Lifesaver
Lorelli Lifesaver
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 326 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Lifesaver
Fotelik samochodowy Camini Musca
Camini Musca
Grupa:0 (0 – 10 kg)
Wyposażenie:ocieplacz na nogi
Porównaj ceny i kup Camini Musca
Fotelik samochodowy EasyGo Starter
EasyGo Starter
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, ocieplacz na nogi
Cena od 398 zł
Porównaj ceny i kup EasyGo Starter
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Rock
Maxi-Cosi Rock
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Rock
Fotelik samochodowy Coletto Kite
Coletto Kite
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, ocieplacz na nogi
Cena od 2 999 zł
Porównaj ceny i kup Coletto Kite
Fotelik samochodowy Lionelo Noa Plus
Lionelo Noa Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 350 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Noa Plus
Fotelik samochodowy Silver Cross Simplicity
Silver Cross Simplicity1
0
0
0
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 1 695 zł
Porównaj ceny i kup Silver Cross Simplicity
Fotelik samochodowy Casualplay Baby Zero Plus
Casualplay Baby Zero Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek, ocieplacz na nogi
Porównaj ceny i kup Casualplay Baby Zero Plus
Wyczyść parametry