RECARO Privia Evo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup RECARO Privia Evo
Fotelik samochodowy RECARO Zero 1 Elite i-Size
RECARO Zero 1 Elite i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup RECARO Zero 1 Elite i-Size
Fotelik samochodowy RECARO Avan
RECARO Avan
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 778 do 1 296 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Avan
Fotelik samochodowy RECARO Salia Elite
RECARO Salia Elite
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup RECARO Salia Elite
Fotelik samochodowy RECARO Salia
RECARO Salia
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup RECARO Salia
Fotelik samochodowy RECARO OptiaFix
RECARO OptiaFix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup RECARO OptiaFix
Fotelik samochodowy RECARO Monza
RECARO Monza
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup RECARO Monza
Fotelik samochodowy RECARO Kio i-Size
RECARO Kio i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)