Foteliki samochodowe dla dzieci niewyposażone w system ISOFIX

 ceny na 28 modele

Bez bazy ISOFIX

— foteliki samochodowe, w których jest przewidziane mocowanie ISOFIX, ale podstawa sprzedawana osobno. To rozwiązanie jest odpowiednie w przypadkach, gdy z jakiegoś powodu posiadasz już bazę ISOFIX i nie ma potrzeby kupowania pełnego zestawu.
bez systemu ISOFIX
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe i-Size
Britax Romer Baby-Safe i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Cloud T i-Size
Cybex Cloud T i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 1 087 do 1 217 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud T i-Size
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Care
Kinder Kraft i-Care
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Care
Fotelik samochodowy Chicco Kory Plus i-Size
Chicco Kory Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 905 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Kory Plus i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Fotelik samochodowy RECARO Avan
RECARO Avan
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 778 do 1 296 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Avan
Fotelik samochodowy Avionaut Aerofix
Avionaut Aerofix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Avionaut Aerofix
Fotelik samochodowy Joie i-Snug 2
Joie i-Snug 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Snug 2
Fotelik samochodowy ABC Design Tulip
ABC Design Tulip
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup ABC Design Tulip
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Cabrio Fix
Maxi-Cosi Cabrio Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Cabrio Fix
Fotelik samochodowy Cybex Aton S2 i-Size
Cybex Aton S2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Aton S2 i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Aton B2 i-Size
Cybex Aton B2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Aton B2 i-Size
Fotelik samochodowy Avionaut Pixel Pro
Avionaut Pixel Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Avionaut Pixel Pro
Fotelik samochodowy Graco SnugEssentials i-Size
Graco SnugEssentials i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Graco SnugEssentials i-Size
Fotelik samochodowy Nuna Pipa Next i-Size
Nuna Pipa Next i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 956 do 1 300 zł
Porównaj ceny i kup Nuna Pipa Next i-Size
Fotelik samochodowy BabySafe York i-Size
BabySafe York i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Kolor:
Cena od 799 do 1 199 zł
Porównaj ceny i kup BabySafe York i-Size
Fotelik samochodowy Chicco Kory Essential i-Size
Chicco Kory Essential i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Chicco Kory Essential i-Size
Fotelik samochodowy Nuna Todl Next
Nuna Todl Next
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Nuna Todl Next
Fotelik samochodowy Cybex Sirona T i-Size
Cybex Sirona T i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona T i-Size
Fotelik samochodowy Avionaut Aerofix 2.0
Avionaut Aerofix 2.0
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Avionaut Aerofix 2.0
Fotelik samochodowy Peg Perego Viaggio SLK
Peg Perego Viaggio SLK
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 990 zł
Porównaj ceny i kup Peg Perego Viaggio SLK
Fotelik samochodowy Avionaut Cosmo
Avionaut Cosmo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
bez ISOFIXISOFIX
Cena od 679 zł
Porównaj ceny i kup Avionaut Cosmo
Fotelik samochodowy Joie i-Gemm 2
Joie i-Gemm 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 217 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Gemm 2
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe iSense
Britax Romer Baby-Safe iSense
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe iSense
pokaż kolejne 4 produkty
Strony:
1 2
Wyczyść parametry