Joie I-Spin 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie I-Spin 360
Fotelik samochodowy Joie Trillo LX
Joie Trillo LX
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:LATCH, mocowanie pasem
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Joie Trillo LX
Fotelik samochodowy Joie Traver
Joie Traver
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Joie Traver
Fotelik samochodowy Joie Steadi
Joie Steadi
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie Steadi
Fotelik samochodowy Joie Stages
Joie Stages
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Joie Stages
Fotelik samochodowy Joie Spin 360 GTi
Joie Spin 360 GTi
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie Spin 360 GTi
Fotelik samochodowy Joie Spin 360
Joie Spin 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Kolor:
Cena od 869 do 1 909 zł
Porównaj ceny i kup Joie Spin 360
Fotelik samochodowy Joie i-Venture
Joie i-Venture
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Venture
Fotelik samochodowy Joie i-Trillo
Joie i-Trillo
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Joie i-Trillo
Fotelik samochodowy Joie i-Traver
Joie i-Traver
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Traver
Fotelik samochodowy Joie i-Spin Safe
Joie i-Spin Safe
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 2 636 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Spin Safe
Fotelik samochodowy Joie i-Snug 2
Joie i-Snug 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Snug 2
Fotelik samochodowy Joie i-Snug
Joie i-Snug
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Joie i-Snug
Fotelik samochodowy Joie i-Quest
Joie i-Quest
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup Joie i-Quest
Fotelik samochodowy Joie i-Plenti
Joie i-Plenti
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Joie i-Plenti
Fotelik samochodowy Joie i-Level
Joie i-Level
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Joie i-Level
Fotelik samochodowy Joie i-Gemm 2
Joie i-Gemm 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 217 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Gemm 2
Fotelik samochodowy Joie Gemm
Joie Gemm
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Joie Gemm
Fotelik samochodowy Joie Every Stage
Joie Every Stage
0
0
0
2
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
bez ISOFIXISOFIX
Kolor:
Cena od 898 do 1 631 zł
Porównaj ceny i kup Joie Every Stage
Posiada boczny system ochrony przed uderzeniami bocznymi.
Posiada ergonomiczną podkładkę redukcyjną z miękkiej lycry.
Wspomaga prawidłową postawę dziecka w pierwszych miesiącach.
Można go zainstalować w samochodzie z podstawą Isofix lub bez niej.
Łatwy w użyciu.
Cena od 699 zł
Porównaj ceny i kup Joie Krzesła samochodowe marki Model Siège Auto I-Traver I-Size Harbour Si
699 zł
699 zł
Porównaj ceny2
Fotelik samochodowy JOIE Silla Coche Isofix Isofix w kolorze czarnym to idealne rozwiązanie dla rodziców, którzy chcą maksymalnego bezpieczeństwa i wygody swoich maluchów podczas podróży. Zaprojektowany dla niemowląt, ten fotelik samochodowy jest wyposażony w łatwą w montażu bazę Isofix, która zapewnia bezpieczne i stabilne dopasowanie w samochodzie. Posiada również regulowany zagłówek jedną ręką i 5-punktowy system pasów, aby zapewnić dziecku wygodę i bezpieczeństwo podczas długich podróży. Wykonany z wysokiej jakości materiałów fotelik samochodowy JOIE Silla Coche Isofix Isofix jest trwały, oddychający i łatwy do czyszczenia, co czyni go idealnym wyborem dla zapracowanych rodziców. Niezale…
Cena od 568 zł
Porównaj ceny i kup Joie Isofix Base Posrebrzany D1413BABLK000
568 zł
649 zł
Porównaj ceny2
Joie i-Spin Grow i-Size 360 - Fotelik obrotowy 0-25 kg Fotelik i-Spin Grow Fotelik i-Spin Grow brytyjskiej marki Joie łączy w sobie bezpieczeństwo systemu i-...
1 799 zł
Empik

Złóż skargę
Kup!
Empik
Pasuje do krzesła wózka Litetrax 4 Joie
Nr ref a1112lablk000
czarny kolor
Cena od 78 zł
Porównaj ceny i kup Joie Litetrax 4 - Adapter modułowy Kolor Czarny A1112LABLK000
78 zł
78 zł
Porównaj ceny2
[...]
pokaż kolejne 13 produktów