Foteliki samochodowe z grupy I

 ceny na 13 modele

I (9 – 18 kg)

— foteliki samochodowe odpowiednie tylko dla grupy wagowej I.

Pod względem wieku grupa ta z grubsza koreluje z kategorią „8 miesięcy – 4 lata”. Jednocześnie należy pamiętać, że takie foteliki są w większości instalowane tylko przodem do kierunku jazdy — czyli przeznaczone są dla stosunkowo dorosłych dzieci (więcej szczegółów w rozdziale „Kierunek montażu”); znacznie rzadziej spotykana jest możliwość montażu tyłem do kierunku jazdy, zwykle jako opcja dodatkowa.
I (9 – 18 kg)
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Avionaut Aerofix
Avionaut Aerofix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Avionaut Aerofix
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Tobi
Maxi-Cosi Tobi
Grupa:I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 739 do 811 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Tobi
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi AxissFix
Maxi-Cosi AxissFix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Cena od 938 do 1 207 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi AxissFix
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl Pro 2 i-Size
Maxi-Cosi Pearl Pro 2 i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl Pro 2 i-Size
Fotelik samochodowy Peg Perego Viaggio 1 Duo Fix K
Peg Perego Viaggio 1 Duo Fix K
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Peg Perego Viaggio 1 Duo Fix K
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Nomad Plus
Maxi-Cosi Nomad Plus
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Nomad Plus
Fotelik samochodowy Graco SnugEssentials i-Size
Graco SnugEssentials i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Graco SnugEssentials i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl Pro i-Size
Maxi-Cosi Pearl Pro i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl Pro i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Duo Plus
Britax Romer Duo Plus
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Britax Romer Duo Plus
Fotelik samochodowy Cosatto Moova 2
Cosatto Moova 2
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cosatto Moova 2
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi AxissFix Plus
Maxi-Cosi AxissFix Plus
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi AxissFix Plus
Fotelik samochodowy Chicco Go-One
Chicco Go-One
Grupa:I (9 – 18 kg)
bez ISOFIXISOFIX
Cena od 457 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Go-One
Fotelik samochodowy Cybex Juno 2-Fix
Cybex Juno 2-Fix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 787 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Juno 2-Fix
Wyczyść parametry