Foteliki samochodowe z daszkiem przeciwsłonecznym

 ceny na 63 modele

Daszek przeciwsłoneczny

— plastikowy (najczęściej) daszek chroniący dziecko przed słońcem lub jasnym światłem.
daszek przeciwsłoneczny
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Plus
Maxi-Cosi Pebble Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 485 do 937 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Plus
Fotelik samochodowy Cybex Cloud Z i-Size
Cybex Cloud Z i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:daszek, ocieplacz na nogi
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 1 348 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud Z i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Cloud T i-Size
Cybex Cloud T i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 1 087 do 1 217 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud T i-Size
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Care
Kinder Kraft i-Care
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Care
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Fotelik samochodowy RECARO Privia Evo
RECARO Privia Evo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup RECARO Privia Evo
Fotelik samochodowy Lorelli Lifesaver
Lorelli Lifesaver
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 326 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Lifesaver
Fotelik samochodowy Chicco Kory Plus i-Size
Chicco Kory Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 758 do 905 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Kory Plus i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Aton
Cybex Aton
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Cybex Aton
Fotelik samochodowy Joie i-Snug 2
Joie i-Snug 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 549 do 1 448 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Snug 2
Fotelik samochodowy RECARO Avan
RECARO Avan
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 778 do 1 296 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Avan
Fotelik samochodowy Chicco Seat2Fit Air i-Size
Chicco Seat2Fit Air i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 1 249 do 1 399 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Seat2Fit Air i-Size
Fotelik samochodowy Peg Perego Primo Viaggio SL
Peg Perego Primo Viaggio SL
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Peg Perego Primo Viaggio SL
Fotelik samochodowy Lionelo Bastiaan
Lionelo Bastiaan
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 469 do 1 000 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Bastiaan
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Cabrio Fix
Maxi-Cosi Cabrio Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Cabrio Fix
Fotelik samochodowy Lionelo Braam
Lionelo Braam
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Cena od 745 do 1 200 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Braam
Fotelik samochodowy Lionelo Antoon Plus i-Size
Lionelo Antoon Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 841 do 940 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Antoon Plus i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Aton 5
Cybex Aton 5
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 202 do 609 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Aton 5
Fotelik samochodowy Cybex Sirona T i-Size
Cybex Sirona T i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona T i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Aton 4
Cybex Aton 4
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 1 113 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Aton 4
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Go
BeSafe iZi Go
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 809 do 957 zł
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Go
Fotelik samochodowy Lionelo Astrid
Lionelo Astrid
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Lionelo Astrid
Fotelik samochodowy Cybex Aton S2 i-Size
Cybex Aton S2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 618 do 1 328 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Aton S2 i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Aton B2 i-Size
Cybex Aton B2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Aton B2 i-Size
pokaż kolejne 24 produkty
Strony:
1 2 3
Wyczyść parametry