Foteliki samochodowe z grupy 0+/I/II

 ceny na 11 modele

0+/I/II (0 – 25 kg)

— foteliki samochodowe pasujące jednocześnie do trzech grup wagowych – 0+, I i II. Dzięki temu takie modele są bardzo uniwersalne, można z nich korzystać od pierwszych miesięcy życia do wieku szkoły podstawowej (około 7 lat). Jednak z wielu powodów takie produkty cieszą się nieco mniejszą popularnością niż inny rodzaj fotelików „na trzy kategorie” – I/II/III. Jednym z tych powodów jest to, że foteliki 0+/I/II muszą koniecznie mieć dwie opcje montażu – tyłem do kierunku jazdy, dla dzieci w pierwszym roku życia, oraz przodem, dla dzieci starszych (podczas gdy w kategorii I/II/III można sobie poradzić z montażem tylko przodem do kierunku jazdy).

Należy pamiętać, że wadą wszechstronności jest albo zwiększony koszt, albo nieco mniejsza niezawodność niż w podobnych modelach z mniejszą liczbą kategorii wiekowych.
0+/I/II (0 – 25 kg)
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Caretero Combo
Caretero Combo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Caretero Combo
Fotelik samochodowy Chicco Seat3Fit i-Size Air
Chicco Seat3Fit i-Size Air
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Porównaj ceny i kup Chicco Seat3Fit i-Size Air
Fotelik samochodowy Lionelo Sander
Lionelo Sander
0
0
0
1
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lionelo Sander
Fotelik samochodowy Chicco Seat Up 012
Chicco Seat Up 012
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 1 524 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Seat Up 012
Fotelik samochodowy Lorelli Jupiter
Lorelli Jupiter
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Lorelli Jupiter
Fotelik samochodowy Joie Stages
Joie Stages
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Joie Stages
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Emerald
Maxi-Cosi Emerald
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Emerald
Fotelik samochodowy EURObaby BSX
EURObaby BSX
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Porównaj ceny i kup EURObaby BSX
Fotelik samochodowy Britax Romer Swivel
Britax Romer Swivel
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Britax Romer Swivel
Fotelik samochodowy Kikka Boo Bon Voyage SPS
Kikka Boo Bon Voyage SPS
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 597 zł
Porównaj ceny i kup Kikka Boo Bon Voyage SPS
Fotelik samochodowy Lorelli Proxima i-Size
Lorelli Proxima i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Lorelli Proxima i-Size
Wyczyść parametry