4BABY Vel-Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup 4BABY Vel-Fix
Fotelik samochodowy 4BABY Nano Fix
4BABY Nano Fix
Grupa:0 (0 – 10 kg), 0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy, bokiem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Cena od 837 zł
Porównaj ceny i kup 4BABY Nano Fix
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix
4BABY Hi-Fix
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup 4BABY Hi-Fix
Fotelik samochodowy 4BABY Fly Fix
4BABY Fly Fix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup 4BABY Fly Fix
Fotelik samochodowy 4BABY Euro-Fix
4BABY Euro-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup 4BABY Euro-Fix
Fotelik samochodowy 4BABY Enzo-Fix
4BABY Enzo-Fix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, funkcja spania
Porównaj ceny i kup 4BABY Enzo-Fix
Fotelik samochodowy 4BABY App-Fix
4BABY App-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)