Lionelo Hugo
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Lionelo Hugo
Fotelik samochodowy Lionelo Bastiaan
Lionelo Bastiaan
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 489 do 1 000 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Bastiaan
Fotelik samochodowy Lionelo Sander
Lionelo Sander
0
0
0
1
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lionelo Sander
Fotelik samochodowy Lionelo Oliver
Lionelo Oliver
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lionelo Oliver
Fotelik samochodowy Lionelo Noa Plus
Lionelo Noa Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 350 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Noa Plus
Fotelik samochodowy Lionelo Nico
Lionelo Nico
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Lionelo Nico
Fotelik samochodowy Lionelo Neal
Lionelo Neal
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Lionelo Neal
Fotelik samochodowy Lionelo Luuk Fix
Lionelo Luuk Fix
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Lionelo Luuk Fix
Fotelik samochodowy Lionelo Lukas
Lionelo Lukas
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 649 do 1 060 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Lukas
Fotelik samochodowy Lionelo Liam Plus
Lionelo Liam Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia
Porównaj ceny i kup Lionelo Liam Plus
Fotelik samochodowy Lionelo Liam
Lionelo Liam
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia
Porównaj ceny i kup Lionelo Liam
Fotelik samochodowy Lionelo Levi One
Lionelo Levi One
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Lionelo Levi One
Fotelik samochodowy Lionelo Levi i-Size
Lionelo Levi i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Lionelo Levi i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Lars
Lionelo Lars
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Lionelo Lars
Fotelik samochodowy Lionelo Igo i-Size
Lionelo Igo i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Lionelo Igo i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Braam
Lionelo Braam
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Cena od 755 do 1 200 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Braam
Fotelik samochodowy Lionelo Astrid
Lionelo Astrid
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Lionelo Astrid
Fotelik samochodowy Lionelo Antoon Plus i-Size
Lionelo Antoon Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 833 do 940 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Antoon Plus i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Antoon
Lionelo Antoon
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 998 do 1 100 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Antoon
Fotelik samochodowy Lionelo Aart
Lionelo Aart
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Lionelo Aart
 Fotelik samochodowy 9-36kg 76-150cm isofix Lionelo Lavender i-size Lionelo Lavender: Zgodny z normą i-Size Certyfikaty bezpieczeństwa europejskich ośrodków badawczych Montaż przodem do kierunku jazdy (FWF) Montaż za pomocą systemu ISOFIX i pasa TopTether Konstrukcja wzmocniona stalowymi elementami Skorupa wykonana z PP oraz EPS Wysokie, wzmocnione osłony boczne System Double Lock ISOFIX, który chroni przed wypięciem Wskaźnik prawidłowej instalacji Prowadnice na pasy samochodowe Rośnie razem z dzieckiem 13-stopniowa regulacja zagłówka 5-stopniowa regulacja oparcia Regulacja wysokości pasów zintegrowana z regulacją zagłówka Wentylowana obudowa fotelika Wkładka re…
775 zł
Erli.pl

Złóż skargę
Kup!
Erli.pl
DLA MAŁYCH I STARSZYCH DZIECI: Wkładki redukcyjne dostosowują fotelik do najmniejszych pasażerów z grupy wagowej 9-18 kg (grupa I). Wyciągnięcie wkładki umożliwia przewożenie dzieci z grupy wagowej 15-25 kg (grupa II). Dla starszych pociech z grupy 22-36 kg (grupa III) istnieje możliwość przewożenia z oparciem, lub bez jako sama podstawka OCHRONA ZE WSZYSTKICH STRON: Ochrona boczna pochłania siłę uderzenia bocznego lub tylnego, chroniąc głowę i ramiona. Testy zderzeniowe Tass International obejmowały instalację przodem do kierunku jazdy przy montażu za pomocą pasów samochodowych. Pełna zgodność z normą bezpieczeństwa ECE R44 04 WKŁADKA REDUKCYJNA DRI-SEAT: Oddychająca wkładka redukcyjna zapewnia więk…
Siedzisko wyłożone pianką Zdejmowana tapicerka do prania Szybki i łatwy montaż.
150 zł
Amazon.pl

Złóż skargę
Kup!