Polska
Katalog   /   Zabawki i akcesoria dla dzieci   /   Spacery i pokój dziecięcy   /   Foteliki samochodowe dla dzieci

Foteliki samochodowe z bardzo dobrym wynikiem w testach ADAC

 ceny na 15 modele
bardzo dobry (< 1,5)
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe i-Size
Britax Romer Baby-Safe i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 186 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe i-Size
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Cybex Cloud Z i-Size
Cybex Cloud Z i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:daszek, ocieplacz na nogi
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 877 do 1 583 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud Z i-Size
2 sklep 9 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Chicco Kory Plus i-Size
Chicco Kory Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
[...]
Cena od 905 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Kory Plus i-Size
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 498 do 999 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Pro i-Size
3 sklep 4 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Cybex Aton 5
Cybex Aton 5
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
[...]
Cena od 202 do 609 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Aton 5
4 sklep 15 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Plus
Maxi-Cosi Pebble Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
[...]
Cena od 436 do 870 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Plus
2 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Joie i-Spin Safe
Joie i-Spin Safe
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 2 652 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Spin Safe
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Go
BeSafe iZi Go
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
[...]
Cena od 1 039 zł
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Go
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble 360
Maxi-Cosi Pebble 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 657 do 1 304 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble 360
4 sklep 13 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy BeSafe Stretch B
BeSafe Stretch B
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem, noga podpierająca
[...]
Cena od 2 447 do 2 996 zł
Porównaj ceny i kup BeSafe Stretch B
2 sklep 5 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Rock
Maxi-Cosi Rock
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 540 do 821 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Rock
2 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Peg Perego Viaggio SLK
Peg Perego Viaggio SLK
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
[...]
Cena od 990 zł
Porównaj ceny i kup Peg Perego Viaggio SLK
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Cybex Anoris T i-Size
Cybex Anoris T i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
[...]
Cena od 2 649 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Anoris T i-Size
1 sklep 4 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Coral
Maxi-Cosi Coral
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 1 299 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Coral
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Joie Gemm
Joie Gemm
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
[...]
Cena od 165 zł
Porównaj ceny i kup Joie Gemm
2 sklep 4 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Filtry
Cena
oddo zł
Marki
Kolor wykończenia
Grupa wagowa
Mocowanie
Kierunek montażu
Ustawienia
Wyposażenie
Rodzaj pasów
Materiał
Wyniki testów bezpieczeństwa ADAC
Wyczyść parametry
Katalog fotelików samochodowych 2024 - nowości, hity sprzedaży, kupić foteliki samochodowe dla dzieci.