Foteliki samochodowe dla dzieci Sesttino

 ceny na 10 modele
Sesttino
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Sesttino Armor
Sesttino Armor
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Sesttino Armor
Fotelik samochodowy Sesttino Sparrow
Sesttino Sparrow
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Sesttino Sparrow
Fotelik samochodowy Sesttino Secure Pro
Sesttino Secure Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Sesttino Secure Pro
Fotelik samochodowy Sesttino Oktagon
Sesttino Oktagon
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, funkcja spania
Porównaj ceny i kup Sesttino Oktagon
Fotelik samochodowy Sesttino Hexagon Pro I-Size
Sesttino Hexagon Pro I-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Sesttino Hexagon Pro I-Size
 Fotelik samochodowy Sesttino Extender i-Size 40-150 cm  0-36 kg od urodzenia do 150cm wzrostu (0-36kg wagi dziecka) Homologacja i-Size zintegrowana obrotowa 360° baza ISOFIX montaż za pomocą ISOFIX + noga stabilizująca montaż przodem lub tyłem do kierunku jazdy wzmocnienia boczne A.S.P. energochłonne materiały wielostopniowa regulacja wysokości zagłówka regulacja nachylenia 5-punktowe pasy bezpieczeństwa miękkie i przyjazne materiały rama antyrotacyjna Homologacja i-Size rygorystyczne testy zderzeniowe - czołowe, tylne oraz boczne testy zderzeniowe z wykorzystaniem zaawansowanych manekinów serii Q łatwiejsze dopasowanie - monta…
726 zł
Erli.pl

Złóż skargę
Kup!
Erli.pl
Fotelik samochodowy 76-150cm Sesttino Rocker Pro 9-36kg montaż pasem
289 zł
Allegro
Dostawa: w Polsce
Złóż skargę