Polska
Katalog   /   Zabawki i akcesoria dla dzieci   /   Spacery i pokój dziecięcy   /   Foteliki samochodowe dla dzieci

Foteliki samochodowe dla dzieci Lorelli

 ceny na 16 modele
Lorelli
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Lorelli Sirius Fix
Lorelli Sirius Fix
Grupa:III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 186 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Sirius Fix
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Nebula Isofix
Lorelli Nebula Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 888 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Nebula Isofix
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Lifesaver
Lorelli Lifesaver
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 326 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Lifesaver
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Aviator SPS Isofix
Lorelli Aviator SPS Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
[...]
Porównaj ceny i kup Lorelli Aviator SPS Isofix
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Topo Comfort
Lorelli Topo Comfort
Grupa:III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Wyposażenie:tapicerka
Kolor:
Cena od 149 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Topo Comfort
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Teddy
Lorelli Teddy
Grupa:III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 131 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Teddy
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Roto Isofix
Lorelli Roto Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 448 do 942 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Roto Isofix
1 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Proxima i-Size
Lorelli Proxima i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 1 409 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Proxima i-Size
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Pegasus Isofix
Lorelli Pegasus Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Kolor:
Cena od 1 509 do 1 602 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Pegasus Isofix
1 sklep 4 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Navigator
Lorelli Navigator
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 403 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Navigator
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Lyra Isofix
Lorelli Lyra Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 815 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Lyra Isofix
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Jupiter
Lorelli Jupiter
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
[...]
Cena od 553 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Jupiter
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Galaxy
Lorelli Galaxy
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 634 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Galaxy
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Draco
Lorelli Draco
Grupa:III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 158 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Draco
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Długi komfort: ten fotelik dziecięcy będzie towarzyszyć Twojemu dziecku od wieku szkolnego. Z 10-stopniową regulacją zagłówka i pasami bezpieczeństwa fotelik samochodowy zapewnia długotrwały komfort i bezpieczeństwo Bezpieczeństwo przede wszystkim: dzięki Isofix i Top Tether montaż jest łatwy i bezpieczny. Z bocznym zabezpieczeniem przed uderzeniami i 5-punktowym pasem bezpieczeństwa fotelik samochodowy zapewnia kompleksową ochronę i spełnia rygorystyczne normy ECE R44/04 dla pełnego bezpieczeństwa Funkcja obrotu o 360 stopni: ta funkcja umożliwia bezproblemowe wchodzenie i wychodzenie z niego dziecka jedną ręką. 4 komfortowe pozycje siedzenia i leżenia zapewniają przyjemną jazdę dla Twojego …
815 zł
Amazon.pl

Złóż skargę
Kup!
Amazon.pl
Boczny system ochrony Łatwy montaż dzięki systemowi Iso Fixe. Wyższe oparcie zapewnia komfort w miarę dorastania dziecka. Mechanizm oparcia fotela ułatwia montaż pasów Przy wadze 0-25 kg
661 zł
Amazon.pl

Złóż skargę
Kup!
Amazon.pl
Filtry
Cena
oddo zł
Marki
Kolor wykończenia
Grupa wagowa
Mocowanie
Kierunek montażu
Ustawienia
Wyposażenie
Rodzaj pasów
Materiał
Wyniki testów bezpieczeństwa ADAC
Wyczyść parametry
Katalog fotelików samochodowych 2024 - nowości, hity sprzedaży, kupić foteliki samochodowe dla dzieci.