Foteliki samochodowe z grupy 0+/I

 ceny na 63 modele

0+/I (0 – 18 kg)

— foteliki samochodowe spełniające wymagania dwóch grup wagowych jednocześnie — 0+ i I. W związku z tym mogą być używane dla dzieci od pierwszych miesięcy życia do około 4 lat. Większość modeli można montować w dwóch pozycjach — przodem i tyłem do kierunku jazdy; pierwsza opcja jest wymagana dla dzieci w wieku poniżej jednego roku (najlepiej do półtora lub dwóch lat), druga może być używana, gdy dziecko urośnie.
0+/I (0 – 18 kg)
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix
Britax Romer Dualfix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Mica
Maxi-Cosi Mica
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Kolor:
Cena od 949 do 1 062 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Mica
Fotelik samochodowy Joie I-Spin 360
Joie I-Spin 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie I-Spin 360
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix M i-Size
Britax Romer Dualfix M i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix M i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Sirona S2 i-Size
Cybex Sirona S2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona S2 i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl 360
Maxi-Cosi Pearl 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl 360
Fotelik samochodowy Joie i-Spin Safe
Joie i-Spin Safe
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 2 651 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Spin Safe
Fotelik samochodowy RECARO Zero 1 Elite i-Size
RECARO Zero 1 Elite i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup RECARO Zero 1 Elite i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Antoon Plus i-Size
Lionelo Antoon Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 841 do 940 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Antoon Plus i-Size
Fotelik samochodowy Avova Sperber-Fix
Avova Sperber-Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Avova Sperber-Fix
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Mica Eco i-Size
Maxi-Cosi Mica Eco i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Mica Eco i-Size
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Modular X1 i-Size
BeSafe iZi Modular X1 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Modular X1 i-Size
Fotelik samochodowy Joie Spin 360 GTi
Joie Spin 360 GTi
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie Spin 360 GTi
Fotelik samochodowy Cybex Sirona SX2 i-Size
Cybex Sirona SX2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona SX2 i-Size
Fotelik samochodowy RECARO Salia Elite
RECARO Salia Elite
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup RECARO Salia Elite
Fotelik samochodowy RECARO Kio i-Size
RECARO Kio i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup RECARO Kio i-Size
Fotelik samochodowy Joie Spin 360
Joie Spin 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Porównaj ceny i kup Joie Spin 360
Fotelik samochodowy Cybex Sirona T i-Size
Cybex Sirona T i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona T i-Size
Fotelik samochodowy RECARO Salia
RECARO Salia
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup RECARO Salia
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix 2 R
Britax Romer Dualfix 2 R
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix 2 R
Fotelik samochodowy Cybex Sirona Gi i-Size
Cybex Sirona Gi i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona Gi i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Antoon
Lionelo Antoon
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 899 do 1 100 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Antoon
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Mica Pro Eco i-Size
Maxi-Cosi Mica Pro Eco i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Mica Pro Eco i-Size
Fotelik samochodowy Bugaboo Owl i-Size
Bugaboo Owl i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Bugaboo Owl i-Size