Foteliki samochodowe dla dzieci Caretero

 ceny na 15 modele
Caretero
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Caretero Combo
Caretero Combo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Caretero Combo
Fotelik samochodowy Caretero Volante Fix
Caretero Volante Fix
0
0
0
1
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Volante Fix
Fotelik samochodowy Caretero Arro
Caretero Arro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Arro
Fotelik samochodowy Caretero Vivo Fresh
Caretero Vivo Fresh
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Caretero Vivo Fresh
Fotelik samochodowy Caretero Turox i-Size
Caretero Turox i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Caretero Turox i-Size
Fotelik samochodowy Caretero Securo
Caretero Securo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Caretero Securo
Fotelik samochodowy Caretero Rio
Caretero Rio
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Caretero Rio
Fotelik samochodowy Caretero Puma
Caretero Puma
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Caretero Puma
Fotelik samochodowy Caretero Nimbus
Caretero Nimbus
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Caretero Nimbus
Fotelik samochodowy Caretero Mundo
Caretero Mundo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Mundo
Fotelik samochodowy Caretero Mokki
Caretero Mokki
0
1
0
0
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Mokki
Fotelik samochodowy Caretero Leo
Caretero Leo
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Caretero Leo
Fotelik samochodowy Caretero Kamptos i-Size
Caretero Kamptos i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Caretero Kamptos i-Size
Fotelik samochodowy Caretero Falcon
Caretero Falcon
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Caretero Falcon