Foteliki samochodowe dla dzieci ABC Design

 ceny na 2 modele
ABC Design
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy ABC Design Tulip
ABC Design Tulip
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup ABC Design Tulip
Kompatybilny z: Mint Moji Sos Condor Turbo Tereno Viper Zoom Wymiary (szer. x gł. x wys.): 69 x 47 x 56 cm Zamknięte (szer. x gł. x wys.): 69 x 47 x 24 cm Masa całkowita: 3,2 kg
Wyczyść parametry