Foteliki samochodowe dla dzieci Britax Romer

 ceny na 37 modele
Britax Romer
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe i-Size
Britax Romer Baby-Safe i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix
Britax Romer Dualfix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix
Fotelik samochodowy Britax Romer Evolvafix
Britax Romer Evolvafix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Evolvafix
Fotelik samochodowy Britax Romer Advansafix i-Size
Britax Romer Advansafix i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Advansafix i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Advansafix M i-Size
Britax Romer Advansafix M i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Advansafix M i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer KidFix2 S
Britax Romer KidFix2 S
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 856 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer KidFix2 S
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Kidfix i-Size
Britax Romer Kidfix i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Kidfix i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Discovery SL
Britax Romer Discovery SL
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup Britax Romer Discovery SL
Fotelik samochodowy Britax Romer Trifix 2 i-Size
Britax Romer Trifix 2 i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Britax Romer Trifix 2 i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix M i-Size
Britax Romer Dualfix M i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix M i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Swivel
Britax Romer Swivel
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Britax Romer Swivel
Fotelik samochodowy Britax Romer Max-Way Plus
Britax Romer Max-Way Plus
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem, Top Tether, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Britax Romer Max-Way Plus
Fotelik samochodowy Britax Romer King Pro
Britax Romer King Pro
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer King Pro
Fotelik samochodowy Britax Romer Kidfix M i-Size
Britax Romer Kidfix M i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Kidfix M i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Duo Plus
Britax Romer Duo Plus
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Britax Romer Duo Plus
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix Plus
Britax Romer Dualfix Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix Plus
Fotelik samochodowy Britax Romer Dualfix 2 R
Britax Romer Dualfix 2 R
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Dualfix 2 R
Fotelik samochodowy Britax Romer Discovery Plus
Britax Romer Discovery Plus
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Discovery Plus
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe iSense
Britax Romer Baby-Safe iSense
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe iSense
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe
Britax Romer Baby-Safe
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe
Fotelik samochodowy Britax Romer Adventure Plus i-Size
Britax Romer Adventure Plus i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Britax Romer Adventure Plus i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Advansafix II SICT
Britax Romer Advansafix II SICT
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 236 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer Advansafix II SICT
Chroń Shade See Bundle.Trzy akcesoria specjalnie dla siedzeń skierowanych tyłem do kierunku jazdy - lusterka tylnego siedzenia, rolety EZ Cling i wygaszacze foteli samochodowych.Dostępne dla tych produktów:BABY SAFE PLUS SHR II, BABY SAFE i ROZMIAR, DUALFIX, MAX FIX II, MULTI TECH II, PIERWSZA KLASA PLUS, MAX WAY, BABY SAFE, MULTI TECH III, DUALFIX i ROZMIAR, SWINGFIX i SIZE, BABY SAFE² i SIZE, MAX WAY PLUS, DUALFIX M i SIZE, SWINGFIX M i SIZE.
Cena od 216 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer Protect Shade See Bundle Car Seat Czarny 20577/2000010114
216 zł
246 zł
Porównaj ceny2
pokaż kolejne 13 produktów