Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Capsula JR5
Capsula JR5
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 149 zł
Porównaj ceny i kup Capsula JR5
Fotelik samochodowy Capsula JR4X
Capsula JR4X
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 249 zł
Porównaj ceny i kup Capsula JR4X
Fotelik samochodowy Capsula JR4
Capsula JR4
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Capsula JR4
Fotelik samochodowy Avionaut Jet
Avionaut Jet
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Avionaut Jet
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Turn i-Size
BeSafe iZi Turn i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Turn i-Size
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Turn B i-Size
BeSafe iZi Turn B i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Turn B i-Size
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Modular X1 i-Size
BeSafe iZi Modular X1 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Modular X1 i-Size
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Modular A X1 i-Size
BeSafe iZi Modular A X1 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Modular A X1 i-Size
Fotelik samochodowy Stokke iZiGo
Stokke iZiGo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Cena od 996 do 1 170 zł
Porównaj ceny i kup Stokke iZiGo
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Go
BeSafe iZi Go
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 1 039 zł
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Go
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Combi X4 Isofix
BeSafe iZi Combi X4 Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Combi X4 Isofix
Fotelik samochodowy Joie i-Venture
Joie i-Venture
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Venture
Fotelik samochodowy Foppapedretti Iturn i-Size
Foppapedretti Iturn i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Cena od 873 do 1 240 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Iturn i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti Iturn DuoFix
Foppapedretti Iturn DuoFix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Cena od 765 do 1 347 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Iturn DuoFix
Fotelik samochodowy Joie i-Trillo
Joie i-Trillo
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Joie i-Trillo
Fotelik samochodowy Joie i-Traver
Joie i-Traver
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Traver
Fotelik samochodowy Joie i-Spin Safe
Joie i-Spin Safe
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 2 652 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Spin Safe
Fotelik samochodowy Foppapedretti Isoplus
Foppapedretti Isoplus
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Kolor:
Cena od 680 do 1 382 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Isoplus
Fotelik samochodowy Foppapedretti Isodinamyk
Foppapedretti Isodinamyk
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Isodinamyk
Fotelik samochodowy Joie i-Snug 2
Joie i-Snug 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Snug 2
Fotelik samochodowy Joie i-Snug
Joie i-Snug
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Joie i-Snug
Fotelik samochodowy Kikka Boo I-Safe
Kikka Boo I-Safe
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kikka Boo I-Safe
Fotelik samochodowy Joie i-Quest
Joie i-Quest
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)