Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Avova Sperber-Fix
Avova Sperber-Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Avova Sperber-Fix
Fotelik samochodowy Sesttino Sparrow
Sesttino Sparrow
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Sesttino Sparrow
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Spark
Kinder Kraft Spark
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Spark
Fotelik samochodowy Avova Sora-Fix
Avova Sora-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Avova Sora-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution X2-Fix
Cybex Solution X2-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Solution X2-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution X
Cybex Solution X
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
bez ISOFIXISOFIX
Porównaj ceny i kup Cybex Solution X
Fotelik samochodowy Cybex Solution S2 i-Fix
Cybex Solution S2 i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Solution S2 i-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution M-Fix SL
Cybex Solution M-Fix SL
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Solution M-Fix SL
Fotelik samochodowy Cybex Solution M-Fix
Cybex Solution M-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Solution M-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution B-Fix
Cybex Solution B-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:LATCH, mocowanie pasem
Porównaj ceny i kup Cybex Solution B-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution B4 i-Fix
Cybex Solution B4 i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Cybex Solution B4 i-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution B2 i-Fix
Cybex Solution B2 i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Cybex Solution B2 i-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution B2-Fix
Cybex Solution B2-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Solution B2-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution
Cybex Solution
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Cybex Solution
Fotelik samochodowy CBX Solution
CBX Solution
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup CBX Solution
Fotelik samochodowy Coto Baby Solario
Coto Baby Solario
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Coto Baby Solario
Fotelik samochodowy Graco SnugEssentials i-Size
Graco SnugEssentials i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Graco SnugEssentials i-Size
Fotelik samochodowy Graco Slimfit LX
Graco Slimfit LX
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:LATCH, mocowanie pasem
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 857 do 971 zł
Porównaj ceny i kup Graco Slimfit LX
Fotelik samochodowy Foppapedretti Skill i-Size
Foppapedretti Skill i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Skill i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Sirona Zi i-Size
Cybex Sirona Zi i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona Zi i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Sirona T i-Size
Cybex Sirona T i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona T i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Sirona SX2 i-Size
Cybex Sirona SX2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona SX2 i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Sirona S i-Size
Cybex Sirona S i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona S i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Sirona S2 i-Size
Cybex Sirona S2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona S2 i-Size
pokaż kolejne 24 produkty