Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Nuna Todl Next
Nuna Todl Next
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Nuna Todl Next
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi TobiFix
Maxi-Cosi TobiFix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi TobiFix
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Titan Pro 2 i-Size
Maxi-Cosi Titan Pro 2 i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Titan Pro 2 i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Titan
Maxi-Cosi Titan
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 670 do 1 249 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Titan
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Tinca
Maxi-Cosi Tinca
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 689 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Tinca
Fotelik samochodowy Foppapedretti Time i-Size
Foppapedretti Time i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Time i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti Tender i-Size
Foppapedretti Tender i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Tender i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Tanza
Maxi-Cosi Tanza
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Tanza
Fotelik samochodowy Chicco Synthesis XT-Plus
Chicco Synthesis XT-Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Chicco Synthesis XT-Plus
Fotelik samochodowy Britax Romer Swivel
Britax Romer Swivel
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Britax Romer Swivel
Fotelik samochodowy Cosatto Sumo
Cosatto Sumo
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 499 zł
Porównaj ceny i kup Cosatto Sumo
Fotelik samochodowy EasyGo Starter
EasyGo Starter
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, ocieplacz na nogi
Cena od 398 zł
Porównaj ceny i kup EasyGo Starter
Fotelik samochodowy Avova Star Fix
Avova Star Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Avova Star Fix
Fotelik samochodowy Joie Stages
Joie Stages
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Joie Stages
Fotelik samochodowy Coletto Sportivo
Coletto Sportivo
0
0
0
1
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Coletto Sportivo
Fotelik samochodowy Joie Spin 360 GTi
Joie Spin 360 GTi
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie Spin 360 GTi
Fotelik samochodowy Joie Spin 360
Joie Spin 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Porównaj ceny i kup Joie Spin 360
Fotelik samochodowy Avova Sperber-Fix
Avova Sperber-Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Avova Sperber-Fix
Fotelik samochodowy Sesttino Sparrow
Sesttino Sparrow
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Sesttino Sparrow
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Spark
Kinder Kraft Spark
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Spark
Fotelik samochodowy Avova Sora-Fix
Avova Sora-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Avova Sora-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution X
Cybex Solution X
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
bez ISOFIXISOFIX
Porównaj ceny i kup Cybex Solution X
Fotelik samochodowy Cybex Solution T i-Fix
Cybex Solution T i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 956 do 1 087 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Solution T i-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution S-Fix
Cybex Solution S-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Solution S-Fix
pokaż kolejne 24 produkty
1 2 3 4 5 ... 54