Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Graco Ascent i-Size
Graco Ascent i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Rost:100 – 105 cm
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Graco Ascent i-Size
Fotelik samochodowy Caretero Arro
Caretero Arro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Arro
Fotelik samochodowy Chicco Around U i-Size
Chicco Around U i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 2 273 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Around U i-Size
Fotelik samochodowy Sesttino Armor
Sesttino Armor
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Sesttino Armor
Fotelik samochodowy 4BABY App-Fix
4BABY App-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup 4BABY App-Fix
Fotelik samochodowy Lionelo Antoon Plus i-Size
Lionelo Antoon Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Rost:76 – 105 cm
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 780 do 999 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Antoon Plus i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Antoon
Lionelo Antoon
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Lionelo Antoon
Fotelik samochodowy Cybex Anoris T i-Size
Cybex Anoris T i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Cybex Anoris T i-Size
Fotelik samochodowy Lorelli Andromeda
Lorelli Andromeda
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:poduszka
Cena od 661 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Andromeda
Fotelik samochodowy Inglesina Amerigo HSA
Inglesina Amerigo HSA
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Inglesina Amerigo HSA
Fotelik samochodowy Kikka Boo Amani Car Seat
Kikka Boo Amani Car Seat
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 700 zł
Porównaj ceny i kup Kikka Boo Amani Car Seat
Fotelik samochodowy Espiro Alpha i-Size
Espiro Alpha i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Espiro Alpha i-Size
Fotelik samochodowy Cosatto All in All Rotate
Cosatto All in All Rotate
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Cosatto All in All Rotate
Fotelik samochodowy Cosatto All in All
Cosatto All in All
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Cosatto All in All
Fotelik samochodowy Graco Affix i-Size R129
Graco Affix i-Size R129
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 346 do 448 zł
Porównaj ceny i kup Graco Affix i-Size R129
Fotelik samochodowy Graco Affix
Graco Affix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:LATCH, mocowanie pasem
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 438 zł
Porównaj ceny i kup Graco Affix
Fotelik samochodowy Avionaut Aerofix 2.0
Avionaut Aerofix 2.0
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Avionaut Aerofix 2.0
Fotelik samochodowy Avionaut Aerofix
Avionaut Aerofix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Avionaut Aerofix
Fotelik samochodowy Britax Romer Adventure Plus i-Size
Britax Romer Adventure Plus i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Britax Romer Adventure Plus i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Advansafix Pro
Britax Romer Advansafix Pro
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Britax Romer Advansafix Pro
Fotelik samochodowy Britax Romer Advansafix II SICT
Britax Romer Advansafix II SICT
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 241 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer Advansafix II SICT
Fotelik samochodowy Britax Romer Advansafix
Britax Romer Advansafix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Britax Romer Advansafix
Fotelik samochodowy Lionelo Aart i-Size
Lionelo Aart i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:40 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Lionelo Aart i-Size
Fotelik samochodowy Nuna Aace
Nuna Aace
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Regulacje:wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Nuna Aace
pokaż kolejne 24 produkty