Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy 4BABY Fly Fix
4BABY Fly Fix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup 4BABY Fly Fix
Fotelik samochodowy Osann Flux Plus
Osann Flux Plus
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Test zderzeniowy ADAC:dostatecznie (3,6 – 4,5)
Cena od 539 zł
Porównaj ceny i kup Osann Flux Plus
Fotelik samochodowy Sparco F100-K
Sparco F100-K
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 139 do 199 zł
Porównaj ceny i kup Sparco F100-K
Fotelik samochodowy Sparco F1000-KI Isofix
Sparco F1000-KI Isofix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Sparco F1000-KI Isofix
Fotelik samochodowy Sparco F1000-K
Sparco F1000-K
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 963 zł
Porównaj ceny i kup Sparco F1000-K
Fotelik samochodowy Sesttino Extender i-Size
Sesttino Extender i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Sesttino Extender i-Size
Fotelik samochodowy Graco Extend
Graco Extend
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 494 do 584 zł
Porównaj ceny i kup Graco Extend
Fotelik samochodowy Bebe Confort Evolvefix
Bebe Confort Evolvefix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Bebe Confort Evolvefix
Fotelik samochodowy Britax Romer Evolvafix
Britax Romer Evolvafix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Britax Romer Evolvafix
Fotelik samochodowy Joie Every Stage
Joie Every Stage
0
0
0
2
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Cena od 799 do 1 242 zł
Porównaj ceny i kup Joie Every Stage
Fotelik samochodowy Graco Eversure Lite
Graco Eversure Lite
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:135 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Graco Eversure Lite
Fotelik samochodowy Graco Eversure i-Size
Graco Eversure i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Graco Eversure i-Size
Fotelik samochodowy Goodbaby Everna Fix
Goodbaby Everna Fix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Goodbaby Everna Fix
Fotelik samochodowy Bebe Confort EverFix i-Size
Bebe Confort EverFix i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Bebe Confort EverFix i-Size
Fotelik samochodowy 4BABY Euro-Fix
4BABY Euro-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:105 – 150 cm
Porównaj ceny i kup 4BABY Euro-Fix
Fotelik samochodowy Casualplay Eroe
Casualplay Eroe
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Casualplay Eroe
Fotelik samochodowy 4BABY Enzo-Fix
4BABY Enzo-Fix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, funkcja spania
Porównaj ceny i kup 4BABY Enzo-Fix
Fotelik samochodowy Graco Enhance
Graco Enhance
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Graco Enhance
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Emerald 360 S
Maxi-Cosi Emerald 360 S
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Emerald 360 S
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Emerald
Maxi-Cosi Emerald
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Emerald
Fotelik samochodowy Joie Elevate
Joie Elevate
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 389 do 399 zł
Porównaj ceny i kup Joie Elevate
Fotelik samochodowy Graco Eldura R129
Graco Eldura R129
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 349 zł
Porównaj ceny i kup Graco Eldura R129
Fotelik samochodowy Britax Romer Duo Plus
Britax Romer Duo Plus
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Britax Romer Duo Plus
Fotelik samochodowy Britax Romer Discovery Plus
Britax Romer Discovery Plus
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Britax Romer Discovery Plus
pokaż kolejne 24 produkty