Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Nania BeOne SP
Nania BeOne SP
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Nania BeOne SP
Fotelik samochodowy Casualplay Beat Fix
Casualplay Beat Fix
0
1
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 898 do 1 422 zł
Porównaj ceny i kup Casualplay Beat Fix
Fotelik samochodowy Silver Cross Balance i-Size
Silver Cross Balance i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Silver Cross Balance i-Size
Fotelik samochodowy Casualplay Baby Zero Plus
Casualplay Baby Zero Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek, ocieplacz na nogi
Porównaj ceny i kup Casualplay Baby Zero Plus
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe iSense
Britax Romer Baby-Safe iSense
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe iSense
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Kolor:
Cena od 969 do 1 098 zł
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe 3 i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Baby-Safe
Britax Romer Baby-Safe
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Britax Romer Baby-Safe
Fotelik samochodowy Foppapedretti Babyroad
Foppapedretti Babyroad
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:poduszka
Cena od 403 do 452 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Babyroad
Fotelik samochodowy VidaXL Baby Car Seat
VidaXL Baby Car Seat
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:daszek
Porównaj ceny i kup VidaXL Baby Car Seat
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi AxissFix Plus
Maxi-Cosi AxissFix Plus
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Cena od 930 do 1 049 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi AxissFix Plus
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi AxissFix
Maxi-Cosi AxissFix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Cena od 914 do 1 215 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi AxissFix
Fotelik samochodowy Graco Avolve
Graco Avolve
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 935 zł
Porównaj ceny i kup Graco Avolve
Fotelik samochodowy Lorelli Aviator SPS Isofix
Lorelli Aviator SPS Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lorelli Aviator SPS Isofix
Fotelik samochodowy Coletto Avanti Isofix
Coletto Avanti Isofix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Porównaj ceny i kup Coletto Avanti Isofix
Fotelik samochodowy RECARO Avan
RECARO Avan
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 778 do 1 296 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Avan
Fotelik samochodowy Cybex Aton S2 i-Size
Cybex Aton S2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Aton S2 i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Aton M i-Size
Cybex Aton M i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Aton M i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Aton M
Cybex Aton M
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Aton M
Fotelik samochodowy Cybex Aton 4
Cybex Aton 4
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 1 189 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Aton 4
Fotelik samochodowy Cybex Aton
Cybex Aton
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Cena od 549 do 1 130 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Aton
Fotelik samochodowy Lionelo Astrid
Lionelo Astrid
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Porównaj ceny i kup Lionelo Astrid
Fotelik samochodowy Caretero Arro
Caretero Arro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Arro
Fotelik samochodowy Nuna Arra
Nuna Arra
Grupa:0+ (0 – 13 kg)