Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Tulano Joy 35 i-Size
Tulano Joy 35 i-Size
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 259 do 269 zł
Porównaj ceny i kup Tulano Joy 35 i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Izzy i-Size
Lionelo Izzy i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:40 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Lionelo Izzy i-Size
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Turn i-Size
BeSafe iZi Turn i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Turn i-Size
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Modular X1 i-Size
BeSafe iZi Modular X1 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Modular X1 i-Size
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Modular A X1 i-Size
BeSafe iZi Modular A X1 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Modular A X1 i-Size
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Go
BeSafe iZi Go
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 883 do 957 zł
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Go
Fotelik samochodowy BeSafe iZi Flex Fix i-Size
BeSafe iZi Flex Fix i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup BeSafe iZi Flex Fix i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti Iturn i-Size
Foppapedretti Iturn i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Cena od 867 do 1 228 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Iturn i-Size
Fotelik samochodowy Joie i-Trillo
Joie i-Trillo
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Regulacje:wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 449 do 672 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Trillo
Fotelik samochodowy Joie i-Traver
Joie i-Traver
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Joie i-Traver
Fotelik samochodowy Kikka Boo i-Track i-Size
Kikka Boo i-Track i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Kikka Boo i-Track i-Size
Fotelik samochodowy Joie i-Spin XL
Joie i-Spin XL
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Joie i-Spin XL
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Spark
Kinder Kraft i-Spark
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Spark
Fotelik samochodowy Joie i-Snug 2
Joie i-Snug 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Snug 2
Fotelik samochodowy Kikka Boo I-Safe
Kikka Boo I-Safe
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kikka Boo I-Safe
Fotelik samochodowy Hauck iPro Kids
Hauck iPro Kids
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Hauck iPro Kids
Fotelik samochodowy Joie i-Pivot 360
Joie i-Pivot 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Joie i-Pivot 360
Fotelik samochodowy Kikka Boo i-Moove i-Size
Kikka Boo i-Moove i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kikka Boo i-Moove i-Size
Fotelik samochodowy Joie i-Level
Joie i-Level
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Joie i-Level
Fotelik samochodowy Jane iKonic R i-Size
Jane iKonic R i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Jane iKonic R i-Size
Fotelik samochodowy Joie i-Jemini
Joie i-Jemini
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 1 109 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Jemini
Fotelik samochodowy Joie i-Irvana
Joie i-Irvana
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:76 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 719 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Irvana
Fotelik samochodowy Joie i-Harbour
Joie i-Harbour
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Harbour
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Guard
Kinder Kraft i-Guard
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Guard
pokaż kolejne 24 produkty