Caretero Mundo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Mundo
Fotelik samochodowy Heyner MultiFix Twist
Heyner MultiFix Twist
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 1 009 do 1 311 zł
Porównaj ceny i kup Heyner MultiFix Twist
Fotelik samochodowy Capsula MT5
Capsula MT5
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 191 zł
Porównaj ceny i kup Capsula MT5
Fotelik samochodowy Silver Cross Motion All Size 360
Silver Cross Motion All Size 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Silver Cross Motion All Size 360
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Morion i-Size
Maxi-Cosi Morion i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Morion i-Size
Fotelik samochodowy Cosatto Moova 2
Cosatto Moova 2
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cosatto Moova 2
Fotelik samochodowy RECARO Monza CFX
RECARO Monza CFX
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Cena od 929 do 1 196 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Monza CFX
Fotelik samochodowy Caretero Mokki
Caretero Mokki
0
1
0
0
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Caretero Mokki
Fotelik samochodowy Chicco Mokita i-Size Air
Chicco Mokita i-Size Air
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Chicco Mokita i-Size Air
Fotelik samochodowy Chicco Mokita i-Size
Chicco Mokita i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 801 do 1 260 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Mokita i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Mica Eco i-Size
Maxi-Cosi Mica Eco i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Cena od 849 do 1 710 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Mica Eco i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Mica
Maxi-Cosi Mica
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Mica
Fotelik samochodowy UPPAbaby Mesa i-Size
UPPAbaby Mesa i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup UPPAbaby Mesa i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Max-Way Plus
Britax Romer Max-Way Plus
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem, Top Tether, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Britax Romer Max-Way Plus
Fotelik samochodowy Avionaut Max Space Isofix
Avionaut Max Space Isofix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Avionaut Max Space Isofix
Fotelik samochodowy Britax Romer Max-Safe Pro
Britax Romer Max-Safe Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Britax Romer Max-Safe Pro
Fotelik samochodowy Osann Marty Klimax
Osann Marty Klimax
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Osann Marty Klimax
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Marble
Maxi-Cosi Marble
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 1 169 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Marble
Fotelik samochodowy Bebe Confort Manga i-Fix
Bebe Confort Manga i-Fix
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:125 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Bebe Confort Manga i-Fix
Fotelik samochodowy Osann Lux Isofix i-Size
Osann Lux Isofix i-Size
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:126 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 229 zł
Porównaj ceny i kup Osann Lux Isofix i-Size
Fotelik samochodowy Osann Lux Isofix
Osann Lux Isofix
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:126 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 229 zł
Porównaj ceny i kup Osann Lux Isofix
Fotelik samochodowy Lionelo Luuk i-Size
Lionelo Luuk i-Size
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:125 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Lionelo Luuk i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Luuk Fix i-Size
Lionelo Luuk Fix i-Size
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:125 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Lionelo Luuk Fix i-Size
Fotelik samochodowy Coto Baby Lunaro
Coto Baby Lunaro
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Coto Baby Lunaro
pokaż kolejne 24 produkty