Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Inglesina Darwin Infant i-Size
Inglesina Darwin Infant i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Inglesina Darwin Infant i-Size
Fotelik samochodowy Kiddy Cruiserfix 3
Kiddy Cruiserfix 3
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Porównaj ceny i kup Kiddy Cruiserfix 3
Fotelik samochodowy Avionaut Cosmo
Avionaut Cosmo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 679 zł
Porównaj ceny i kup Avionaut Cosmo
Fotelik samochodowy BabySafe Corso
BabySafe Corso
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup BabySafe Corso
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Coral 360
Maxi-Cosi Coral 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Kolor:
Cena od 872 do 1 549 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Coral 360
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Coral
Maxi-Cosi Coral
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 1 299 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Coral
Fotelik samochodowy Graco Connext
Graco Connext
Grupa:III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:LATCH, mocowanie pasem
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 178 zł
Porównaj ceny i kup Graco Connext
Fotelik samochodowy Jane Concord iKonic R i-Size
Jane Concord iKonic R i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Jane Concord iKonic R i-Size
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Comfort Up
Kinder Kraft Comfort Up
0
0
0
2
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Comfort Up
Fotelik samochodowy Caretero Combo
Caretero Combo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Caretero Combo
Fotelik samochodowy Cybex Cloud G i-Size Plus
Cybex Cloud G i-Size Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:wysokości zagłówka, wysokości pasów, funkcja spania
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Kolor:
Cena od 865 do 1 130 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Cloud G i-Size Plus
Fotelik samochodowy Foppapedretti Clock i-Size
Foppapedretti Clock i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Clock i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti Circle i-Size
Foppapedretti Circle i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Circle i-Size
Fotelik samochodowy EasyGo Camo
EasyGo Camo
0
1
0
0
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, uchwyt na kubek
Cena od 478 do 499 zł
Porównaj ceny i kup EasyGo Camo
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Cabrio Fix
Maxi-Cosi Cabrio Fix
0
0
2
0
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Cabrio Fix
Fotelik samochodowy Inglesina Caboto i-Size
Inglesina Caboto i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Inglesina Caboto i-Size
Fotelik samochodowy EURObaby BSX
EURObaby BSX
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Porównaj ceny i kup EURObaby BSX
Fotelik samochodowy Lionelo Braam
Lionelo Braam
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Cena od 725 do 1 199 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Braam
Fotelik samochodowy Osann Boost Isofix
Osann Boost Isofix
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 169 zł
Porównaj ceny i kup Osann Boost Isofix
Fotelik samochodowy Graco Booster Max R129
Graco Booster Max R129
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Graco Booster Max R129
Fotelik samochodowy Graco Booster Deluxe R129
Graco Booster Deluxe R129
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, uchwyt na kubek
Cena od 146 do 163 zł
Porównaj ceny i kup Graco Booster Deluxe R129
Fotelik samochodowy Graco Booster Basic
Graco Booster Basic
0
0
1
0
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, uchwyt na kubek
Cena od 114 do 145 zł
Porównaj ceny i kup Graco Booster Basic
Fotelik samochodowy 4BABY Boost
4BABY Boost
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 73 do 77 zł
Porównaj ceny i kup 4BABY Boost
Fotelik samochodowy Hauck Bodyguard Pro
Hauck Bodyguard Pro
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 900 zł
Porównaj ceny i kup Hauck Bodyguard Pro
pokaż kolejne 24 produkty