Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Chicco Mokita i-Size
Chicco Mokita i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 847 do 1 260 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Mokita i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Mica Pro Eco i-Size
Maxi-Cosi Mica Pro Eco i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Mica Pro Eco i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Mica Eco i-Size
Maxi-Cosi Mica Eco i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Cena od 899 do 1 779 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Mica Eco i-Size
Fotelik samochodowy UPPAbaby Mesa i-Size
UPPAbaby Mesa i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup UPPAbaby Mesa i-Size
Fotelik samochodowy Britax Romer Max-Way Plus
Britax Romer Max-Way Plus
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem, Top Tether, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Britax Romer Max-Way Plus
Fotelik samochodowy Avionaut Max Space Isofix
Avionaut Max Space Isofix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Avionaut Max Space Isofix
Fotelik samochodowy Lionelo Luuk Fix
Lionelo Luuk Fix
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Lionelo Luuk Fix
Fotelik samochodowy Lionelo Luuk
Lionelo Luuk
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 100 do 132 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Luuk
Fotelik samochodowy Lorelli Lusso SPS Isofix
Lorelli Lusso SPS Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lorelli Lusso SPS Isofix
Fotelik samochodowy Coto Baby Lunaro
Coto Baby Lunaro
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Coto Baby Lunaro
Fotelik samochodowy Lionelo Lukas
Lionelo Lukas
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, szerokości oparcia
Porównaj ceny i kup Lionelo Lukas
Fotelik samochodowy Foppapedretti Logik i-Size
Foppapedretti Logik i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Logik i-Size
Fotelik samochodowy Graco Logico L
Graco Logico L
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Test zderzeniowy ADAC:niezalecane (> 4,5)
Cena od 249 do 281 zł
Porównaj ceny i kup Graco Logico L
Fotelik samochodowy Lorelli Lifesaver
Lorelli Lifesaver
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 323 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Lifesaver
Fotelik samochodowy Lionelo Levi One
Lionelo Levi One
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Lionelo Levi One
Fotelik samochodowy Lionelo Levi i-Size
Lionelo Levi i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Lionelo Levi i-Size
Fotelik samochodowy Caretero Leo
Caretero Leo
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 94 do 136 zł
Porównaj ceny i kup Caretero Leo
Fotelik samochodowy Lionelo Lavender i-Size
Lionelo Lavender i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lionelo Lavender i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Lars
Lionelo Lars
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Lionelo Lars
Fotelik samochodowy Chicco Kory Essential i-Size
Chicco Kory Essential i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Chicco Kory Essential i-Size
Fotelik samochodowy Chicco Kory Air Plus i-Size
Chicco Kory Air Plus i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 1 080 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Kory Air Plus i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Kore Pro i-Size
Maxi-Cosi Kore Pro i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Cena od 699 do 1 312 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Kore Pro i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Kore i-Size
Maxi-Cosi Kore i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Kore i-Size
Fotelik samochodowy Avionaut Kite
Avionaut Kite
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Avionaut Kite