Polska
Katalog   /   Zabawki i akcesoria dla dzieci   /   Spacery i pokój dziecięcy   /   Foteliki samochodowe dla dzieci

Foteliki samochodowe dla dzieci

 ceny na 860 modele
Sortowanie
Fotelik samochodowy Cybex Sirona Gi i-Size
Cybex Sirona Gi i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Kolor:
Cena od 1 325 do 1 649 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona Gi i-Size
7 sklep 34 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Silver Cross Simplicity
Silver Cross Simplicity1
0
0
0
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek, ocieplacz na nogi
Cena od 1 695 zł
Porównaj ceny i kup Silver Cross Simplicity
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Sesttino Shiver i-Size
Sesttino Shiver i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:40 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 484 zł
Porównaj ceny i kup Sesttino Shiver i-Size
1 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Caretero Securo
Caretero Securo
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Kolor:
Cena od 420 do 470 zł
Porównaj ceny i kup Caretero Securo
2 sklep 4 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Sesttino Secure Pro
Sesttino Secure Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Cena od 359 do 455 zł
Porównaj ceny i kup Sesttino Secure Pro
3 sklep 20 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Chicco Seat3Fit i-Size Air
Chicco Seat3Fit i-Size Air
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
[...]
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Kolor:
Cena od 1 449 do 1 987 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Seat3Fit i-Size Air
3 sklep 8 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Chicco Seat2Fit i-Size
Chicco Seat2Fit i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
[...]
Cena od 999 do 2 100 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Seat2Fit i-Size
3 sklep 9 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Chicco Seat2Fit Air i-Size
Chicco Seat2Fit Air i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
[...]
Cena od 2 100 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Seat2Fit Air i-Size
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Coto Baby Salsa Q Pro
Coto Baby Salsa Q Pro
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 599 zł
Porównaj ceny i kup Coto Baby Salsa Q Pro
1 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Coto Baby Salsa
Coto Baby Salsa
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
bez ISOFIXISOFIX
Kolor:
Cena od 499 zł
Porównaj ceny i kup Coto Baby Salsa
1 sklep 5 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy RECARO Salia Elite
RECARO Salia Elite
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
[...]
Cena od 775 do 799 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Salia Elite
2 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy RECARO Salia
RECARO Salia
0
0
0
1
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
[...]
Test zderzeniowy ADAC:dobrze (1,6 – 2,5)
Kolor:
Cena od 699 do 739 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Salia
4 sklep 6 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Safety Fix 2 i-Size
Kinder Kraft Safety Fix 2 i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 278 do 449 zł
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Safety Fix 2 i-Size
5 sklep 11 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Safety Fix
Kinder Kraft Safety Fix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 358 zł
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Safety Fix
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Foppapedretti Run i-Size
Foppapedretti Run i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 870 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Run i-Size
1 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy 4BABY Roto Fix
4BABY Roto Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 866 zł
Porównaj ceny i kup 4BABY Roto Fix
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Rodi XR Fix
Maxi-Cosi Rodi XR Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 974 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Rodi XR Fix
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi RodiFix S i-Size
Maxi-Cosi RodiFix S i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
[...]
Cena od 530 do 648 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi RodiFix S i-Size
2 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi RodiFix Pro 2 i-Size
Maxi-Cosi RodiFix Pro 2 i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
[...]
Cena od 739 do 789 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi RodiFix Pro 2 i-Size
2 sklep 5 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi RodiFix M i-Size
Maxi-Cosi RodiFix M i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 399 do 454 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi RodiFix M i-Size
2 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Sesttino Rocker Pro
Sesttino Rocker Pro
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:76 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Cena od 280 do 284 zł
Porównaj ceny i kup Sesttino Rocker Pro
2 sklep 13 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Rock
Maxi-Cosi Rock
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Wyposażenie:tapicerka, daszek, ocieplacz na nogi
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 859 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Rock
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Bebe Confort Road Safe i-Size
Bebe Confort Road Safe i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 419 do 420 zł
Porównaj ceny i kup Bebe Confort Road Safe i-Size
2 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Bebe Confort Road Fix i-Size
Bebe Confort Road Fix i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Kolor:
Cena od 415 do 530 zł
Porównaj ceny i kup Bebe Confort Road Fix i-Size
2 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
pokaż kolejne 24 produkty
Filtry
Cena
oddo zł
Marki
Kolor wykończenia
Grupa wagowa
Mocowanie
Kierunek montażu
Ustawienia
Wyposażenie
Rodzaj pasów
Materiał
Wyniki testów bezpieczeństwa ADAC
Katalog fotelików samochodowych 2024 - nowości, hity sprzedaży, kupić foteliki samochodowe dla dzieci.