Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Joie Gemm
Joie Gemm
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 549 do 786 zł
Porównaj ceny i kup Joie Gemm
Fotelik samochodowy Renolux Gaia i-Size
Renolux Gaia i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Renolux Gaia i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti FP360 i-Size
Foppapedretti FP360 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Cena od 972 do 1 479 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti FP360 i-Size
Fotelik samochodowy Bebico Forza
Bebico Forza
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Bebico Forza
Fotelik samochodowy Caretero Fortis i-Size
Caretero Fortis i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Caretero Fortis i-Size
Fotelik samochodowy Joie Fortifi
Joie Fortifi
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, szerokości oparcia
Cena od 749 zł
Porównaj ceny i kup Joie Fortifi
Fotelik samochodowy Chicco Fold and Go i-Size
Chicco Fold and Go i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Porównaj ceny i kup Chicco Fold and Go i-Size
Fotelik samochodowy Osann Flux Plus i-Size
Osann Flux Plus i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:76 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Osann Flux Plus i-Size
Fotelik samochodowy Osann Flux Isofix eXT
Osann Flux Isofix eXT
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:76 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Osann Flux Isofix eXT
Fotelik samochodowy Graco FlexiGrow
Graco FlexiGrow
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, szerokości oparcia
Porównaj ceny i kup Graco FlexiGrow
Fotelik samochodowy Sparco F100KI
Sparco F100KI
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:125 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Sparco F100KI
Fotelik samochodowy Sparco F100-K
Sparco F100-K
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 139 do 199 zł
Porównaj ceny i kup Sparco F100-K
Fotelik samochodowy Sesttino Extender i-Size
Sesttino Extender i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Sesttino Extender i-Size
Fotelik samochodowy Graco Extend
Graco Extend
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 524 do 584 zł
Porównaj ceny i kup Graco Extend
Fotelik samochodowy Bebe Confort Evolvefix
Bebe Confort Evolvefix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Cena od 644 do 1 419 zł
Porównaj ceny i kup Bebe Confort Evolvefix
Fotelik samochodowy Britax Romer Evolvafix
Britax Romer Evolvafix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Britax Romer Evolvafix
Fotelik samochodowy Joie Every Stage
Joie Every Stage
0
0
0
2
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Cena od 899 do 1 242 zł
Porównaj ceny i kup Joie Every Stage
Fotelik samochodowy Graco Eversure Lite
Graco Eversure Lite
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:135 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Graco Eversure Lite
Fotelik samochodowy Graco Eversure i-Size
Graco Eversure i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Graco Eversure i-Size
Fotelik samochodowy Bebe Confort EverFix i-Size
Bebe Confort EverFix i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Bebe Confort EverFix i-Size
Fotelik samochodowy Casualplay Eroe
Casualplay Eroe
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Casualplay Eroe
Fotelik samochodowy 4BABY Enzo-Fix
4BABY Enzo-Fix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, funkcja spania
Porównaj ceny i kup 4BABY Enzo-Fix
Fotelik samochodowy Graco Enhance
Graco Enhance
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Graco Enhance
Fotelik samochodowy Graco Energi i-Size
Graco Energi i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:76 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Graco Energi i-Size
pokaż kolejne 24 produkty