Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Chicco Quasar i-Size
Chicco Quasar i-Size
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:126 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Chicco Quasar i-Size
Fotelik samochodowy Chicco Quasar Fix i-Size
Chicco Quasar Fix i-Size
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:126 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Chicco Quasar Fix i-Size
Fotelik samochodowy Caretero Puma Isofix i-Size
Caretero Puma Isofix i-Size
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:125 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Caretero Puma Isofix i-Size
Fotelik samochodowy Lorelli Proxima i-Size
Lorelli Proxima i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Lorelli Proxima i-Size
Fotelik samochodowy RECARO Privia Evo
RECARO Privia Evo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup RECARO Privia Evo
Fotelik samochodowy Peg Perego Primo Viaggio Lounge
Peg Perego Primo Viaggio Lounge
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 1 273 do 1 399 zł
Porównaj ceny i kup Peg Perego Primo Viaggio Lounge
Fotelik samochodowy Peg Perego Primo Viaggio 360
Peg Perego Primo Viaggio 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 2 178 zł
Porównaj ceny i kup Peg Perego Primo Viaggio 360
Fotelik samochodowy Cosatto Port
Cosatto Port
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Cosatto Port
Fotelik samochodowy Casualplay Polaris Fix
Casualplay Polaris Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 804 zł
Porównaj ceny i kup Casualplay Polaris Fix
Fotelik samochodowy Be cool Pluto
Be cool Pluto
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, szerokości oparcia
Porównaj ceny i kup Be cool Pluto
Fotelik samochodowy Avionaut Pixel Pro
Avionaut Pixel Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Avionaut Pixel Pro
Fotelik samochodowy Anex Pixel
Anex Pixel
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Anex Pixel
Fotelik samochodowy Foppapedretti Pitstop i-Size
Foppapedretti Pitstop i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 992 do 1 120 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Pitstop i-Size
Fotelik samochodowy Nuna Pipa Next i-Size
Nuna Pipa Next i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Cena od 861 do 1 199 zł
Porównaj ceny i kup Nuna Pipa Next i-Size
Fotelik samochodowy Nuna Pipa
Nuna Pipa
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Nuna Pipa
Fotelik samochodowy Colibro Petit i-Size
Colibro Petit i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Rost:40 – 87 cm
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 369 zł
Porównaj ceny i kup Colibro Petit i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble S
Maxi-Cosi Pebble S
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble S
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Plus
Maxi-Cosi Pebble Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 836 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Plus
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble 360 Pro 2
Maxi-Cosi Pebble 360 Pro 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Rost:40 – 87 cm
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, funkcja spania
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble 360 Pro 2
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble 360
Maxi-Cosi Pebble 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 704 do 1 079 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble 360
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl Smart i-Size
Maxi-Cosi Pearl Smart i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl Smart i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl S
Maxi-Cosi Pearl S
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl S
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl Pro i-Size
Maxi-Cosi Pearl Pro i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl Pro i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl 360 Pro
Maxi-Cosi Pearl 360 Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl 360 Pro
pokaż kolejne 24 produkty