Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Maxi-Cosi RodiFix R i-Size
Maxi-Cosi RodiFix R i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi RodiFix R i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi RodiFix Pro i-Size
Maxi-Cosi RodiFix Pro i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi RodiFix Pro i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi RodiFix M i-Size
Maxi-Cosi RodiFix M i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi RodiFix M i-Size
Fotelik samochodowy Bebe Confort Road Safe i-Size
Bebe Confort Road Safe i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Bebe Confort Road Safe i-Size
Fotelik samochodowy Bebe Confort Road Fix
Bebe Confort Road Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Bebe Confort Road Fix
Fotelik samochodowy Caretero Rio
Caretero Rio
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Caretero Rio
Fotelik samochodowy Concord Reverso Plus
Concord Reverso Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Wyposażenie:poduszka
Porównaj ceny i kup Concord Reverso Plus
Fotelik samochodowy Foppapedretti Reklino i-Size
Foppapedretti Reklino i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Reklino i-Size
Fotelik samochodowy Foppapedretti Re-Klino
Foppapedretti Re-Klino
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Re-Klino
Fotelik samochodowy Cosatto RAC Guru i-Size
Cosatto RAC Guru i-Size
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 1 307 zł
Porównaj ceny i kup Cosatto RAC Guru i-Size
Fotelik samochodowy Sesttino Race Isofix
Sesttino Race Isofix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Sesttino Race Isofix
Fotelik samochodowy Momi Quick Fix
Momi Quick Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 456 zł
Porównaj ceny i kup Momi Quick Fix
Fotelik samochodowy Chicco Quasar
Chicco Quasar
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 178 do 250 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Quasar
Fotelik samochodowy Caretero Puma Isofix i-Size
Caretero Puma Isofix i-Size
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Caretero Puma Isofix i-Size
Fotelik samochodowy Caretero Puma
Caretero Puma
Grupa:III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 155 do 227 zł
Porównaj ceny i kup Caretero Puma
Fotelik samochodowy Nuna Prym
Nuna Prym
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Nuna Prym
Fotelik samochodowy Lorelli Proxima i-Size
Lorelli Proxima i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Lorelli Proxima i-Size
Fotelik samochodowy RECARO Privia Evo
RECARO Privia Evo
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup RECARO Privia Evo
Fotelik samochodowy Peg Perego Primo Viaggio SL
Peg Perego Primo Viaggio SL
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Peg Perego Primo Viaggio SL
Fotelik samochodowy Peg Perego Primo Viaggio 360
Peg Perego Primo Viaggio 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 1 645 zł
Porównaj ceny i kup Peg Perego Primo Viaggio 360
Fotelik samochodowy Cosatto Port
Cosatto Port
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, daszek
Cena od 801 do 1 127 zł
Porównaj ceny i kup Cosatto Port
Fotelik samochodowy Casualplay Polaris Fix
Casualplay Polaris Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 815 zł
Porównaj ceny i kup Casualplay Polaris Fix
Fotelik samochodowy Be cool Pluto
Be cool Pluto
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów, szerokości oparcia
Porównaj ceny i kup Be cool Pluto
Fotelik samochodowy Avionaut Pixel Pro
Avionaut Pixel Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg)