Polska
Katalog   /   Zabawki i akcesoria dla dzieci   /   Spacery i pokój dziecięcy   /   Foteliki samochodowe dla dzieci

Foteliki samochodowe dla dzieci

 ceny na 1272 modele
Sortowanie
Fotelik samochodowy KidWell Orbit
KidWell Orbit
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 548 zł
Porównaj ceny i kup KidWell Orbit
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy RECARO OptiaFix
RECARO OptiaFix
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Test zderzeniowy ADAC:dobrze (1,6 – 2,5)
Cena od 800 zł
Porównaj ceny i kup RECARO OptiaFix
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Foppapedretti Open i-Size
Foppapedretti Open i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Kolor:
Cena od 573 do 748 zł
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Open i-Size
2 sklep 4 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Chicco Oasys 2/3 FixPlus Evo
Chicco Oasys 2/3 FixPlus Evo
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 700 zł
Porównaj ceny i kup Chicco Oasys 2/3 FixPlus Evo
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Nuna Norr
Nuna Norr
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:poduszka
Test zderzeniowy ADAC:dobrze (1,6 – 2,5)
Kolor:
Cena od 2 099 zł
Porównaj ceny i kup Nuna Norr
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Nomad Plus
Maxi-Cosi Nomad Plus
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 535 do 628 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Nomad Plus
2 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Cosatto Ninja
Cosatto Ninja
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 219 zł
Porównaj ceny i kup Cosatto Ninja
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Caretero Nimbus
Caretero Nimbus
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Kolor:
Cena od 319 do 430 zł
Porównaj ceny i kup Caretero Nimbus
3 sklep 10 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lionelo Nico
Lionelo Nico
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 329 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Nico
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lorelli Nebula Isofix
Lorelli Nebula Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 865 do 883 zł
Porównaj ceny i kup Lorelli Nebula Isofix
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Lionelo Neal
Lionelo Neal
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 361 do 500 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Neal
5 sklep 11 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Casualplay Nauta Fix
Casualplay Nauta Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 399 zł
Porównaj ceny i kup Casualplay Nauta Fix
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy 4BABY Nano Fix
4BABY Nano Fix
Grupa:0 (0 – 10 kg), 0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, noga podpierająca
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy, bokiem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Kolor:
Cena od 720 do 837 zł
Porównaj ceny i kup 4BABY Nano Fix
2 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Chicco MySeat i-Size Air
Chicco MySeat i-Size Air
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 1 139 do 1 560 zł
Porównaj ceny i kup Chicco MySeat i-Size Air
2 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Chicco MySeat i-Size
Chicco MySeat i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 999 do 1 440 zł
Porównaj ceny i kup Chicco MySeat i-Size
3 sklep 4 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Camini Musca
Camini Musca
Grupa:0 (0 – 10 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:tyłem do kierunku jazdy
Wyposażenie:ocieplacz na nogi
Kolor:
Cena od 218 zł
Porównaj ceny i kup Camini Musca
1 sklep 6 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Kikka Boo Multistage Isofix
Kikka Boo Multistage Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 917 zł
Porównaj ceny i kup Kikka Boo Multistage Isofix
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Heyner MultiFix Twist
Heyner MultiFix Twist
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
[...]
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 1 013 zł
Porównaj ceny i kup Heyner MultiFix Twist
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Capsula MT5
Capsula MT5
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka
Cena od 389 zł
Porównaj ceny i kup Capsula MT5
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Silver Cross Motion All Size 360
Silver Cross Motion All Size 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
[...]
Cena od 1 798 zł
Porównaj ceny i kup Silver Cross Motion All Size 360
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Morion i-Size
Maxi-Cosi Morion i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Kolor:
Cena od 500 do 872 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Morion i-Size
3 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Cosatto Moova 2
Cosatto Moova 2
Grupa:I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 512 do 767 zł
Porównaj ceny i kup Cosatto Moova 2
1 sklep 2 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy RECARO Monza CFX
RECARO Monza CFX
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy
Regulacje:wysokości zagłówka
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Kolor:
Cena od 927 do 1 196 zł
Porównaj ceny i kup RECARO Monza CFX
2 sklep 3 oferty
Pobieranie listy sklepów internetowych.
Fotelik samochodowy Caretero Mokki
Caretero Mokki
0
1
0
0
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, wysokości pasów
Wyposażenie:tapicerka, poduszka
Cena od 549 zł
Porównaj ceny i kup Caretero Mokki
1 sklep 1 oferta
Pobieranie listy sklepów internetowych.
pokaż kolejne 24 produkty
Filtry
Cena
oddo zł
Marki
Kolor wykończenia
Grupa wagowa
Mocowanie
Kierunek montażu
Ustawienia
Wyposażenie
Rodzaj pasów
Materiał
Wyniki testów bezpieczeństwa ADAC
Katalog fotelików samochodowych 2024 - nowości, hity sprzedaży, kupić foteliki samochodowe dla dzieci.