Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Kiddy Phoenixfix 3
Kiddy Phoenixfix 3
Grupa:I (9 – 18 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Wyposażenie:poduszka
Porównaj ceny i kup Kiddy Phoenixfix 3
Fotelik samochodowy Colibro Petit i-Size
Colibro Petit i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Rost:40 – 87 cm
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 369 zł
Porównaj ceny i kup Colibro Petit i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble S
Maxi-Cosi Pebble S
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble S
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble Plus
Maxi-Cosi Pebble Plus
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 836 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble Plus
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble 360
Maxi-Cosi Pebble 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Kolor:
Cena od 735 do 1 169 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble 360
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pebble
Maxi-Cosi Pebble
0
0
1
0
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pebble
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl Smart i-Size
Maxi-Cosi Pearl Smart i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl Smart i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl S
Maxi-Cosi Pearl S
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl S
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl Pro i-Size
Maxi-Cosi Pearl Pro i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl Pro i-Size
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl 360 Pro
Maxi-Cosi Pearl 360 Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl 360 Pro
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Pearl 360
Maxi-Cosi Pearl 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Pearl 360
Fotelik samochodowy Cybex Pallas B2 Fix
Cybex Pallas B2 Fix
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Pallas B2 Fix
Fotelik samochodowy Bugaboo Owl i-Size
Bugaboo Owl i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Bugaboo Owl i-Size
Fotelik samochodowy KidWell Ovan
KidWell Ovan
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:125 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup KidWell Ovan
Fotelik samochodowy Osann Oreo 360
Osann Oreo 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Osann Oreo 360
Fotelik samochodowy KidWell Orbit
KidWell Orbit
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup KidWell Orbit
Fotelik samochodowy Foppapedretti Open i-Size
Foppapedretti Open i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, szerokości oparcia
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Open i-Size
Fotelik samochodowy Kinder Kraft Oneto 3
Kinder Kraft Oneto 3
0
1
0
0
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft Oneto 3
Fotelik samochodowy Espiro Omega FX
Espiro Omega FX
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 684 zł
Porównaj ceny i kup Espiro Omega FX
Fotelik samochodowy Renolux Olymp
Renolux Olymp
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, Top Tether
Porównaj ceny i kup Renolux Olymp
Fotelik samochodowy Sesttino Oktagon Pro
Sesttino Oktagon Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:40 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka, funkcja spania
Porównaj ceny i kup Sesttino Oktagon Pro
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Nomad Plus
Maxi-Cosi Nomad Plus
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Nomad Plus
Fotelik samochodowy Caretero Nimbus
Caretero Nimbus
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Caretero Nimbus
Fotelik samochodowy Lorelli Nebula Isofix
Lorelli Nebula Isofix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lorelli Nebula Isofix
pokaż kolejne 24 produkty