Foteliki samochodowe montowane bokiem do kierunku jazdy

 ceny na 3 modele

Montaż bokiem do kierunku jazdy

— w ten sposób montowane są niektóre foteliki samochodowe z grupy wagowej 0, które są konstrukcyjnie wydłużonymi gondolami i raczej trudne do zamocowania w samochodzie w inny sposób.
wyczyść filtry
Zapisz listę
Sortowanie
Fotelik samochodowy EasyGo Convert
EasyGo Convert
Grupa:0 (0 – 10 kg), 0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy, bokiem do kierunku jazdy
Porównaj ceny i kup EasyGo Convert
Fotelik samochodowy 4BABY Nano Fix
4BABY Nano Fix
Grupa:0 (0 – 10 kg), 0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Montaż fotelika samochodowego:przodem do kierunku jazdy, tyłem do kierunku jazdy, bokiem do kierunku jazdy
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Cena od 720 zł
Porównaj ceny i kup 4BABY Nano Fix
Fotelik samochodowy Maxi-Cosi Jade
Maxi-Cosi Jade
Grupa:0 (0 – 10 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Montaż fotelika samochodowego:bokiem do kierunku jazdy
Regulacje:funkcja spania
Wyposażenie:daszek
Test zderzeniowy ADAC:bardzo dobrze (< 1,5)
Cena od 998 zł
Porównaj ceny i kup Maxi-Cosi Jade
Wyczyść parametry