Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Joie Spin 360
Joie Spin 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Test zderzeniowy ADAC:zadowalająco (2,6 – 3,5)
Cena od 1 349 do 1 764 zł
Porównaj ceny i kup Joie Spin 360
Fotelik samochodowy Avova Sperber-Fix
Avova Sperber-Fix
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Avova Sperber-Fix
Fotelik samochodowy Sesttino Sparrow
Sesttino Sparrow
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Sesttino Sparrow
Fotelik samochodowy Cybex Solution X
Cybex Solution X
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Cybex Solution X
Fotelik samochodowy Cybex Solution S-Fix
Cybex Solution S-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Cybex Solution S-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution S2 i-Fix
Cybex Solution S2 i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Cybex Solution S2 i-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution G i-Fix
Cybex Solution G i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Cybex Solution G i-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution B i-Fix
Cybex Solution B i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Cybex Solution B i-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution B4 i-Fix
Cybex Solution B4 i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 797 do 948 zł
Porównaj ceny i kup Cybex Solution B4 i-Fix
Fotelik samochodowy Cybex Solution B2 i-Fix
Cybex Solution B2 i-Fix
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Porównaj ceny i kup Cybex Solution B2 i-Fix
Fotelik samochodowy Coto Baby Solario
Coto Baby Solario
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Coto Baby Solario
Fotelik samochodowy Graco SnugLite i-Size
Graco SnugLite i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Graco SnugLite i-Size
Fotelik samochodowy Graco SnugEssentials i-Size
Graco SnugEssentials i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Graco SnugEssentials i-Size
Fotelik samochodowy Graco Slimfit
Graco Slimfit
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 694 do 899 zł
Porównaj ceny i kup Graco Slimfit
Fotelik samochodowy Foppapedretti Skill i-Size
Foppapedretti Skill i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Porównaj ceny i kup Foppapedretti Skill i-Size
Fotelik samochodowy Sparco SK800i G23
Sparco SK800i G23
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Wyposażenie:tapicerka
Kolor:
Cena od 973 do 1 024 zł
Porównaj ceny i kup Sparco SK800i G23
Fotelik samochodowy Sparco SK6000I
Sparco SK6000I
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:40 – 135 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Sparco SK6000I
Fotelik samochodowy Sparco SK500I
Sparco SK500I
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Rost:40 – 105 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Sparco SK500I
Fotelik samochodowy Sparco SK100I
Sparco SK100I
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:125 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup Sparco SK100I
Fotelik samochodowy Sparco SK1000I
Sparco SK1000I
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:76 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Cena od 999 do 1 699 zł
Porównaj ceny i kup Sparco SK1000I
Fotelik samochodowy Cybex Sirona Zi i-Size
Cybex Sirona Zi i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona Zi i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Sirona SX2 i-Size
Cybex Sirona SX2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona SX2 i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Sirona S i-Size
Cybex Sirona S i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona S i-Size
Fotelik samochodowy Cybex Sirona S2 i-Size
Cybex Sirona S2 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Cybex Sirona S2 i-Size
pokaż kolejne 24 produkty
1 2 3 4 5 ... 37