Foteliki samochodowe dla dzieci

Fotelik samochodowy Joie I-Prodigi
Joie I-Prodigi
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg)
Porównaj ceny i kup Joie I-Prodigi
Fotelik samochodowy Hauck iPro Baby
Hauck iPro Baby
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Hauck iPro Baby
Fotelik samochodowy Joie i-Plenti
Joie i-Plenti
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Joie i-Plenti
Fotelik samochodowy Joie i-Pivot 360
Joie i-Pivot 360
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Joie i-Pivot 360
Fotelik samochodowy Kikka Boo i-Moove i-Size
Kikka Boo i-Moove i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Kikka Boo i-Moove i-Size
Fotelik samochodowy Joie i-Level
Joie i-Level
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Joie i-Level
Fotelik samochodowy Jane iKonic R i-Size
Jane iKonic R i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Jane iKonic R i-Size
Fotelik samochodowy Jane Ikonic
Jane Ikonic
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Jane Ikonic
Fotelik samochodowy Joie i-Jemini
Joie i-Jemini
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 1 109 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Jemini
Fotelik samochodowy Joie i-Irvana
Joie i-Irvana
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:76 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Wyposażenie:tapicerka, poduszka, uchwyt na kubek
Cena od 719 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Irvana
Fotelik samochodowy Joie i-Harbour
Joie i-Harbour
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Joie i-Harbour
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Guard Pro
Kinder Kraft i-Guard Pro
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Guard Pro
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Guard
Kinder Kraft i-Guard
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Guard
Fotelik samochodowy Lionelo Igo i-Size
Lionelo Igo i-Size
Grupa:II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:100 – 150 cm
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Lionelo Igo i-Size
Fotelik samochodowy Joie i-Gemm 2
Joie i-Gemm 2
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Wyposażenie:tapicerka, daszek
Cena od 526 zł
Porównaj ceny i kup Joie i-Gemm 2
Fotelik samochodowy Kikka Boo i-Comfort
Kikka Boo i-Comfort
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Porównaj ceny i kup Kikka Boo i-Comfort
Fotelik samochodowy Kinder Kraft i-Care
Kinder Kraft i-Care
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft i-Care
Fotelik samochodowy Kinder Kraft I-360 i-Size
Kinder Kraft I-360 i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Porównaj ceny i kup Kinder Kraft I-360 i-Size
Fotelik samochodowy Inglesina Huggy Multifix
Inglesina Huggy Multifix
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości pasów
Porównaj ceny i kup Inglesina Huggy Multifix
Fotelik samochodowy 4BABY Hi-Fix
4BABY Hi-Fix
Grupa:III (22 – 36 kg)
Rost:125 – 150 cm
Wyposażenie:tapicerka
Porównaj ceny i kup 4BABY Hi-Fix
Fotelik samochodowy Sesttino Hexagon Pro I-Size
Sesttino Hexagon Pro I-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Regulacje:kąta pochylenia oparcia, wysokości zagłówka
Porównaj ceny i kup Sesttino Hexagon Pro I-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Harper i-Size
Lionelo Harper i-Size
Grupa:I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:76 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, Top Tether
Porównaj ceny i kup Lionelo Harper i-Size
Fotelik samochodowy Lionelo Harmony i-Size
Lionelo Harmony i-Size
Grupa:0+ (0 – 13 kg), I (9 – 18 kg), II (15 – 25 kg), III (22 – 36 kg)
Rost:40 – 150 cm
Mocowanie w samochodzie:ISOFIX, mocowanie pasem, noga podpierająca
Cena od 910 do 1 000 zł
Porównaj ceny i kup Lionelo Harmony i-Size
Fotelik samochodowy RECARO Guardia
RECARO Guardia
Grupa:0+ (0 – 13 kg)
Porównaj ceny i kup RECARO Guardia